• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    Ik heb hem niet gehad! =O
    Maar ik weet niet wat ik moet geloven. De ene verteld een heel ander verhaal dan een ander. Als je het aan een dokter of verpleegkundige zou vragen, dan zouden die vertellen dat je die moet nemen en enkele sites gaan dan zeggen van niet.
    Like, gezond blijven gaat dus niet want alles is ongezond en gezond.
    Bv.
    - Veel fruit eten mag je niet per dag, want dat is ongezond.
    - Je moet juist veel fruit eten, dat is gezond.

    Priceless


    You'll never dream alone. <3

    Djeez, maak die kinderen hier nog wat banger ja. Als zij nu baarmoederhalskanker krijgen omdat jij hen ervanaf gepraat hebt, is het jouw schuld. ><

    Meid, dokters en die andere mensen zijn echt niet blond om mensen ziek te maken hoor.Die prikken zijn duur, en die dokters of wie dan ook, laten het gratis doen omdat ze niet willen dat er meer vrouwen dood gaan, die twee meisjes konden misschien niet tegen prik ofzo, En die andere prikken die we hebben gehad? zijn we daar ook ziek van geworden?. Nee! en ik weet dat die prikken anders zijn dan de baarmoederhalskanker prik maar toch, prik is prik. en je probeert nu wel meiden bang te maken die heb binnekort moeten,En je moet doen wat je hart zegt en niet wat internet zegt of wat de tv zegt, het is jouw leven en als jij zo een prik wilt dan doe je het en zo niet dan doe je hem niet, maar je gaat hem niet nemen omdat mensen op internet zeggen, Je moet hem niet nemen want je word der ziek van. Ik ken veel meiden die hem niet gaan nemen doordat er op internet stondt dat niemand die prik moet nemen omdat het slecht voor je is ofzo. En ze zeggen ook dat wij proefkonijnen zijn, maar dat zijn we niet, me moeder heeft ook zo een prik gehad, me tante ook en zo kan ik verder gaan, en dat was 6 jaar geleden ofzo, dus wij zijn geen proefkonijnen, en ik ben bang voor prikken maar ik ga toch die prik doen ookal komt kanker niet voor in me familie, je weet maar nooit. ik moet me eerste prik volgende week dinsdag(3 maart) en me 2de 7 april.

    ik neem hem ook,je kunt wel gaan zeuren over alle dingen die kunnen gaan gebeuren maarja KUNNEN blijft kunnen.
    en trouwens aan elke prik die je neemt zitten conseqenties dus jah.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik hoef ehm neit neem hem neit ook

    Ik ga hem lekker gewoon halen hehe ^^


    ~

    Ik twijfel echt>.<
    Ik ook ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga hem gewoon halen,
    wat ze ook zeggen.


    I am an idiot, I move.

    ik neem hem sowieso wel. :') Ik neem het zekere voor het onzekere. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meid, dokters en die andere mensen zijn echt niet blond om mensen ziek te maken hoor.Die prikken zijn duur, en die dokters of wie dan ook, laten het gratis doen omdat ze niet willen dat er meer vrouwen dood gaan, die twee meisjes konden misschien niet tegen prik ofzo, En die andere prikken die we hebben gehad? zijn we daar ook ziek van geworden?. Nee! en ik weet dat die prikken anders zijn dan de baarmoederhalskanker prik maar toch, prik is prik. en je probeert nu wel meiden bang te maken die heb binnekort moeten,En je moet doen wat je hart zegt en niet wat internet zegt of wat de tv zegt, het is jouw leven en als jij zo een prik wilt dan doe je het en zo niet dan doe je hem niet, maar je gaat hem niet nemen omdat mensen op internet zeggen, Je moet hem niet nemen want je word der ziek van. Ik ken veel meiden die hem niet gaan nemen doordat er op internet stondt dat niemand die prik moet nemen omdat het slecht voor je is ofzo. En ze zeggen ook dat wij proefkonijnen zijn, maar dat zijn we niet, me moeder heeft ook zo een prik gehad, me tante ook en zo kan ik verder gaan, en dat was 6 jaar geleden ofzo, dus wij zijn geen proefkonijnen, en ik ben bang voor prikken maar ik ga toch die prik doen ookal komt kanker niet voor in me familie, je weet maar nooit. ik moet me eerste prik volgende week dinsdag(3 maart) en me 2de 7 april.


    Helemaal mee eens.


    Can I crash into your life?

    Mijn moeder heeft baarmoederhalskanker gehad,
    dus de kans is groot dat ik het ook kan krijgen. Maar mijn moeder hoort goede én slechte verhalen over die prik. Ze is dus nog aan het twijvelen, en mij maakt het niets uit als ik hem wel of niet moet. Maar, als ze het ontdekken, is de kanker wel snel weg.

    ik ben het te moe om te lezen XD
    Mam heeft hier nooit over gehad met dat neem dat prikje. dus blijkbaar hoef ik het niet :P


    Special Love <3

    Weetje, het kan me eigelijk niet schelen of de meningen erover verdeeld zijn. Waarom? Omdat ik er zélf voor kies om die prik te laten nemen. Ik bedoel, mensen kunnen nu wel gaan zeggen dat we de prikken absoluut niet moeten nemen, maar zolang jijzelf beslist, boeit het een ander toch niet?
    Ik laat 'm nemen. Gezondheid gaat boven alles.
    Joh, toen het nog niet in het nieuws was hoorde je er ook niets over. ¬¬'


    Can I crash into your life?

    als de dokter hem geeft, zal er echt wel niets mis mee zijn hoor ^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik heb alle spuiten al gehad en ik vind het niet erg...
    ik geloof die site"s niet hoor.