• Ik wil even zeiken ^^ Denk dat veel mensen het wel met me eens zijn...
    Er zijn gewoon té weinig mensen met fantasie op quizlet. Tot nu toe zijn er deze dingen van mij gestolen: Mijn nickname, mijn manier van schrijven (een no-name hoofdpersoon), selfmade spul van mijn pro, mijn liedjes/gedichten en ik zit nog te wachten op degene die mijn verhaallijn jat -_-' En dat terwijl ik écht geen bekend persoon op quizlet ben fzo =S Mensen kijken gewoon een beetje rond: 'Hé! Dat lijkt me wel leuk! Daar ga ik een verhaal over maken!' Serieus man sinds Love Being A Bitch een succesvol verhaal werd is het bitch-dit en bitch-dat! Hetzelfde met Get a life you fucking Nerd! Ik wordt hier zo schijtziek van, die mensen hebben een orgineel verhaal, dan gaat iedereen hen na doen! FF ter info: tot nu toe heb ik geen enkele re-make die net zo / bijna zo / meer succesvol was dat het orgineel. So why even bother? Dit is mijn oproep aan orginaliteit voor iedereen die dit leest. Daarbij bestaat er ook nog zoiets als copyright...
    Tot zover mijn gezeik ^^ Feel free to leave your opinion...


    BAM!

    Indd!
    Bij mij was er zelfs een keer mijn quiz op ElmoAttack letterlijk gekopieërt. (Ja, ik ben even op een andere account ofzo)
    ik word ook schijtziek van mensen die plaatjes jatten enzo.

    Ik vind... plaatjes daar kun je niets aan doen... Ik bedoel; de plaatjes die jij gebruikt zijn toch ook niet door jezelf gemaakt? En dan anders moet je hem gewoon vet copyrighten...

    Er zijn ook foto's van mij voor quizzen gebruikt? XD Ja, het klinkt raar, maar ze doen het. En bovendien, ik zoek super veel sites af voor mijn plaatjes bij de quizzen, en dan staat zo'n quiz veel bij laatste uitkomst, en dan ineens zie je iemand met het zelfde plaatje... =,=
    Ik bedoel maar, ik had ook een plaatje zelf bewerkt van Bill en Tom, zie ik ze super veel bij de quizzen enzo.

    Ik heb nog geen klachten gehad
    maar ik snap wel wat je bedoelt
    met dat TC verhaal zijn er steeds meet TC's en Volgens mij is Tessa100 ofzo de eerste met een Bill verhaal... nnu zie je nix anders meer xD

    Klopt nu is het opeens eigenlijk allemaal Tokio Hotel verhalen. Wel leuk voor de fans natuurlijk maar niet bepaald origineel en diegene die hier komen voor quizzen en niet voor TH verhalen vinden daar niks aan enzo. Maar ergens vind ik dat minder copy zeg maar omdat ja..als je ergens fan van bent en je schrijft graag verhalen dan is het logisch dat je dat doet. Alleen jammer dat ze wel vaak dezelfde verhaallijn hebben.


    Why don't you break my heart

    Indd!
    Bij mij was er zelfs een keer mijn quiz op ElmoAttack letterlijk gekopieërt. (Ja, ik ben even op een andere account ofzo)
    ik word ook schijtziek van mensen die plaatjes jatten enzo.

    Ik vind... plaatjes daar kun je niets aan doen... Ik bedoel; de plaatjes die jij gebruikt zijn toch ook niet door jezelf gemaakt? En dan anders moet je hem gewoon vet copyrighten...

    Er zijn ook foto's van mij voor quizzen gebruikt? XD Ja, het klinkt raar, maar ze doen het. En bovendien, ik zoek super veel sites af voor mijn plaatjes bij de quizzen, en dan staat zo'n quiz veel bij laatste uitkomst, en dan ineens zie je iemand met het zelfde plaatje... =,=
    Ik bedoel maar, ik had ook een plaatje zelf bewerkt van Bill en Tom, zie ik ze super veel bij de quizzen enzo.

    Dan moet je ze zo watermarken! Ik weet nei tof je ze kent, maar bij de quizne van ShrnnnXtommm zijn hele leuke plaatjes ;) Voornamelijk van Tom met baby's in zn armen, die zijn gewoon té geweldig! Zij is echt fantastisch met de fotoshop, maar zo dwars daarover staat ook door wie het is gemaakt. Soms doen ze zon © ding bovenin, maar dat is gemakkelijk weg te halen, en soms van die oerlelijke dingen dwars door het plaatje heen =S met paint ofzo >.< Zelf pluk ik gewoon overal en nergens mijn plaatjes vandaan...


    BAM!

    Ja, dat heb je met een site als deze. Als je wilt dat het echt vanjou blijft moet je het op een volwassenere FF site zetten.
    Maar het blijft stom ja, daar geef ik je helemaal gelijk in.
    @ Freedent
    TC's zijn overal in enorme aantallen. Daat ligt het niet aan denk ik hoor. ;)

    Er zijn ook foto's van mij voor quizzen gebruikt? XD Ja, het klinkt raar, maar ze doen het. En bovendien, ik zoek super veel sites af voor mijn plaatjes bij de quizzen, en dan staat zo'n quiz veel bij laatste uitkomst, en dan ineens zie je iemand met het zelfde plaatje... =,=
    Ik bedoel maar, ik had ook een plaatje zelf bewerkt van Bill en Tom, zie ik ze super veel bij de quizzen enzo.

    Dan moet je ze zo watermarken! Ik weet nei tof je ze kent, maar bij de quizne van ShrnnnXtommm zijn hele leuke plaatjes ;) Voornamelijk van Tom met baby's in zn armen, die zijn gewoon té geweldig! Zij is echt fantastisch met de fotoshop, maar zo dwars daarover staat ook door wie het is gemaakt. Soms doen ze zon © ding bovenin, maar dat is gemakkelijk weg te halen, en soms van die oerlelijke dingen dwars door het plaatje heen =S met paint ofzo >.< Zelf pluk ik gewoon overal en nergens mijn plaatjes vandaan...

    Ja, ik denk dat ik dat ook maar ga doen ofzo. =,=



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Die overquotes maken het onduidelijk. ;))

    En over die foto's.
    Ik vind het vrij dom als je die gaat watermarken, like die heb je toch niet zelf gemaakt? Nee! Die heb je ook ergens vandaan gejat.
    Dus kun je niet zeuren vind ik.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfout )

    En voer die foto's.
    Ik vind het vrij dom als je die gaat watermarken, like die heb je toch niet zelf gemaakt? Nee! Die heb je ook ergens vandaan gejat.
    Dus kun je niet zeuren vind ik.

    nee duh xD Ik bedoel ook degene die je zelf hebt gemaakt. Somig emensen zijn nu eenmal goed met photoshop, en ander *ik* niet...


    BAM!

    Ja nee oké, dat we op één lijn zitten. :'D

    En voer die foto's.
    Ik vind het vrij dom als je die gaat watermarken, like die heb je toch niet zelf gemaakt? Nee! Die heb je ook ergens vandaan gejat.
    Dus kun je niet zeuren vind ik.

    nee duh xD Ik bedoel ook degene die je zelf hebt gemaakt. Somig emensen zijn nu eenmal goed met photoshop, en ander *ik* niet...

    Wat jij zegt.

    Ik vind dat je gelijk hebt. Heel veel verhalen van Quizlet lijken op elkaar...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb jou verhalen niet gelezen. Ik heb er nu wel eentje met een platenmaatschappij, net als Cal911, maar daar was ik al mee bezig toen ik die nog niet eens had gelezen. En ik schrijf hem samen met mijn vriendin. Maar ik probeer wel zo origineel mogelijk te doen. Als mensen vinden dat ik iemand nadoe dan wil ik er best over praten.

    (Sorry als iemand dat vind..(A)) Maarja, de mijne worden vet weinig gemaakt, dus veel kans op jatters heb ik toch niet ^^

    het gebeurt mij nog niet echt gebeurt... maar ik ben dan ook niet zo bekend hier. Ik probeer zo orgineel mogelijk te blijven. maar geef toe: das best moeilijk hier, er zijn al zoveel verhalen.
    Verhalen bijna letterlijk kopiëren is egt stom! iemand is tijden bezig iets te schrijven en dan gaat een of andere **** het kopiëren... dan is het eigenlijk ook niet meer leuk om te doen.


    I am an idiot, I move.

    nou , dat mag wel niet , maar het kan toch ook zijn dat jullie toevallig hetzelfde idee hadden ofzow? Als ik iets vind in een quiz dat ik mss goed kan gebruiken (wat nog nooit is gebeurt) zou ik het eerst vragen of het mag.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, maar dat is ook zo met plaatjes.
    Waarom komt er niet zo iets van dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakelt. Of dat het een functie wordt in me profiel én serie's. Dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakeld.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dan kun je altijd nog print sceenen ;)

    Maar ik blijf erbij, die plaatjes van 'emo's of scene gevallen' in iedereens gastenboeken zijn niet van jullie, dus slaat het ook nergens op dat niemand die mag stelen. Kijk ik plaats gewoon mijn eigen foto's, maar die wil toch niemand stelen. Als je er dan een probleem van zou maken oké, maar ik geloof dat de meeste hier doelen op hun mooie plaatjes van scene mensen?