• het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band



    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen

    Killerpilze daarintegen maakt net als TH Duitse rock en sorry voor de fans maar die doen met tog egt veel meer aan wannaby TH-boys denken hun looks lijken miss niet op die van Bill maar mag ik er op wijzen dat TH meer bandleden heeft dan Billy-boy!

    DUS WIE ZIJN ER NOU WANNABY'S CB OF KP????


    take me away

    Hmmppff.. Ik heb met allebei niets :Y)
    Ik was een fan van CB, maar dat is ook weer over x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    cinema bizarre die jongens zijn echt GEEN wannabe's!!!!!

    cinema bizarre die jongens zijn echt GEEN wannabe's!!!!!
    jah egt niet hea dat mensen dat denken!


    take me away

    Mij kan het allemaal niet schelen
    Khebze allebij niet graag ^^

    ikke heb Killerpilze niet zo graag maar respect voor de fans en richtig scheisse vind ik wel un cool nummer
    ik vind ze alleen zo eenduitsebandheeftsucesduszorgenwijookmaardatwescoren 8ig :S


    take me away


    Ik vind ze allebei maar niks ... alhoewel van Killerpilze heb ik wel een liedje denkik.

    x Lisa

    Neem dit niet verkeerd op: maar zeik niet zo :Y) Hallo jij bent fan, fantastisch voor je! Maar eigenlik zit je nu kort door de bocht te zeggen dat je CB beter vind dat KP omdat ze minder naäper zijn. Dus...? Jij bent fan, de fans van KP blijven fans, de fans van TH blijven fans. De zin van het topic? (sorry was effe in een zeikbui)


    BAM!

    ik hou van killerpilze maar cinema bizarre is keigoed!! met 1 liedje scoorden ze al weetikveel wat:O

    Neem dit niet verkeerd op: maar zeik niet zo :Y) Hallo jij bent fan, fantastisch voor je! Maar eigenlik zit je nu kort door de bocht te zeggen dat je CB beter vind dat KP omdat ze minder naäper zijn. Dus...? Jij bent fan, de fans van KP blijven fans, de fans van TH blijven fans. De zin van het topic? (sorry was effe in een zeikbui)

    Groot gelijk^^

    CB heeft et een vette stijl
    en kp vindt ik ook niet slecht(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind CB niet wanna-b? Ze zijn gewoon heul vaag en niet mijn smaak. Kipi vind ik triest aber dat heeftook persoonlijke redenen. ^^ Lees: Jo doet fucking arrogant tege me O.O *mag hem niet*

    Geen van beide zijn te vergelijken met TH, Th is echt uniek gewoon. Zoiets vind je niet snel weer.

    Ik vind CB niet wanna-b? Ze zijn gewoon heul vaag en niet mijn smaak. Kipi vind ik triest aber dat heeftook persoonlijke redenen. ^^ Lees: Jo doet fucking arrogant tege me O.O *mag hem niet*

    Geen van beide zijn te vergelijken met TH, Th is echt uniek gewoon. Zoiets vind je niet snel weer.


    Heb je hun dan ontmoet ofzo..?? ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmhm ^^
    En ze deden allemaal arrogant behalve Fabi. Maar die stom een beetje schaapachtig te kijken.
    Aso's.

    o, nou, dat is pas leuk ¬¬ [ lees: dus niet]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja indeed, ze zijn live nog niet eens goed ook. Maarja, ik wilde ze gewoon een keer checken. Enzo, maar ze vallen echt tegen, zowel live als persoonlijk.