• Hi,

    Oh boy oh boy, ik woon vlakbij een klein dorpje in een nog kleiner dorpje — zeer nuttige informatie so bare with me. Nu is er in het iets grotere dorpje dat hieraan grenst zit nog maar 1 Corona patient, voor zover we weten althans. Nu werken de mensen hier in het dorpje nogal in hogere functies waardoor ze vaak moeten reizen, zowel binnen of buiten Nederland.

    Blijkbaar is een van de ouderen hier ook ineens besmet met Corona, en het gehele dorpje slaat op hol. De paniek is zo heftig dat mensen elkaar platgooien met appjes en ze als een kip zonder kop rondlopen. We hebben hier verder geen supermarkten of zo, die liggen dus in het dorpje nabij, en oh boy de paniek daar al om. "Maar dan moeten we daarheen, en daar loopt die Corona patient rond", oh boy, want de dokter is ook in dat dorpje. Dus ja, paniek.

    Het enige dat we hier hebben is een klein cafeetje, en wonder boven wonder zit deze nog bomvol aan het einde van een dag. Logica? Don't think so. Het is toch absurd hoe ze om het één zo overdreven reageren, en over het andere zo kalm?

    De samenzweringstheorieën komen me ook mijn strot uit. De dingen waar mensen mee komen zijn soms gewoon té hilarisch dat ik opzettelijk opgelucht ben dat ze mij niet kunnen zien lachen vanachter mijn telefoon. De groepsapp is uitgeroepen tot een Corona praatgroep waar mensen hun meest belachelijke ideeën delen. De raarste is toch wel dat ze geloven dat het in het water zit, waardoor iedereen massaal water in heeft geslagen. Nu maak ik mensen die plottheorieën hebben echt niet belachelijk, maar hoe dit dorpje er ineens massaal in veranderd is... zucht.

    Dus, wat is het raarste wat jullie rondom de hele Corona gehoord hebben?


    I'm your little ray of pitch black.

    hahah hoewel het ergens best erg is vind ik dit ook wel vermakelijk!

    Ik vind het vooral raar van mensen die dan wel naar lockdown party's zijn gegaan, kom op jongens doe normaal. Ik ga elke dag
    naar een vriendin van mij, dat is mijn vaste contact en dan gaan we als het haar pauze is van haar werk even een half uurtje wandelen.
    Het is onwijs fijn om dan even iemand anders te zien dan mijn ouders en broer en we zijn gelijk even actief bezig.

    hier waar ik woon zijn het vooral mensen die onwijs klagen over de hamsteraars (onze winkel is pas verbouwd en heeft een groot gedeelte magazijn opgegeven toen dus alles is steeds leeg) maar zelf ook met een volle kar rond lopen.

    Nu begint mijn vader ook steeds erger te worden. Ik gaf gister aan dat ik de laatste zak chips pakte en hij was gelijk een plan om zo handig mogelijk chips te halen want die is gewoon na 12 uur leeg dat vak. is ie net thuis gekomen met 6! zakken chips. Heb ook gezegd van joh, het is maar chips doe niet zo panisch, elke dag worden de winkels gewoon weer aangevuld relax!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is ook erg, op iets teveel manieren. x:

    Dat klinkt inderdaad wel leuk! Dan ben je inderdaad op verschillende manieren toch wat aan het afwijken. Zo ben je inderdaad actief bezig, en heb je sociale contacten met een ander buiten je gezin.

    Oh ja, de hamsteraars zijn vreselijk. Maar je wordt er ook gewoon toe gedwongen en het is zó vervelend. En het is inderdaad wat om mensen te horen klagen over hamsteraars, en dan zelf met een volle kar te zien lopen... stupid. ><

    Lol, jouw vader is echt de kudde aan het volgen haha. Zeep en wc papier snap ik nog... maar jouw vader heeft geheel andere prioriteiten. XD


    I'm your little ray of pitch black.

    Darby schreef:
    Het is ook erg, op iets teveel manieren. x:

    Dat klinkt inderdaad wel leuk! Dan ben je inderdaad op verschillende manieren toch wat aan het afwijken. Zo ben je inderdaad actief bezig, en heb je sociale contacten met een ander buiten je gezin.

    Oh ja, de hamsteraars zijn vreselijk. Maar je wordt er ook gewoon toe gedwongen en het is zó vervelend. En het is inderdaad wat om mensen te horen klagen over hamsteraars, en dan zelf met een volle kar te zien lopen... stupid. ><

    Lol, jouw vader is echt de kudde aan het volgen haha. Zeep en wc papier snap ik nog... maar jouw vader heeft geheel andere prioriteiten. XD


    Voedsel prioriteiten is iets waar wij anders tegen aan kijkenXD Zo vroeg ik hem zojuist om 1 zak snoep mee te nemen, iets van winegums want we hebben alleen heel veel chocolade in huis en dat ben ik wel beu gegeten. Komt ie terug met 4 zakken snoep XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Voedsel prioriteiten is iets waar wij anders tegen aan kijkenXD Zo vroeg ik hem zojuist om 1 zak snoep mee te nemen, iets van winegums want we hebben alleen heel veel chocolade in huis en dat ben ik wel beu gegeten. Komt ie terug met 4 zakken snoep XD
    To be fair, jouw vaders prioriteiten bevallen me beter. Daar kan ik me eerder in vinden. XD


    I'm your little ray of pitch black.