• Nah, het spreekt voor zich ..

    Wat zou je doen als je kiezen moest tussen TH of je Familie?
    Je leven lang vrienden zijn met TH (Miss. Wel met wie weet^^) En je familie (bijna) niet meer zien..
    Of
    Heel leuk met je familie van alles heel gezellig en Alleen maar Fan van TH ??

    Xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: daarom)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    en die mensen die maar blijven zeggen dat familie voor TH komt: voor jullie is het makkelijk spreken, als je wat aan je familie hebt!
    Ik heb nix aan ze.. Mijn vrienden zijn zowat mijn familie! Als mijn ouders mij niet zouden verplichten om thuis te blijven, zou ik niet 1 dag thuis zijn!

    als je zou vragen: familie of vrienden? zou ik vrienden kiezen.
    en dat zelfde geld ook voor TH.

    O_______________o

    HOE KUNNEN MENSEN TWIJFELEN?

    Bijna al mijn famillie zie ik niet(ruzie ofso)
    Mijn ouders zijn bijna elke dag weg.
    Mijn oudste zus die is getrouwd en heeft een kind en woont in sint-maarten.
    mijn andere 2 zussen die zie ik pas om de 2 weken(dan zeggen we alleen maar hoi that's it)
    mijn broer moet ik niet omdat hij drugs gebruikt enzo.

    Dus ja dan kies ik voor tokio hotel. Want ik zie toch mijn famillie bijna nooit. dus ga ik ook niet twijfelen.


    conclusie is geworden: Tokio hotel

    Ik kies voor mijn famillie.
    Want de mensen om mij heen zijn echt het allerbelangrijkste in mijn leven. :)
    Natuurlijk ben ik echt fan van tokio hotel,
    maar dat is een band..
    Daar ga je niet echt mee om, die ken je niet persoonlijk..
    En ik snap echt heeel goed dat tokio hotel veel voor je betekend (voor mij ook. :P). Maar mijn famillie steunt me altijd enzo..
    Dus daarom kies ik voor mijn famillie. :D


    AAP

    ik vin da wel een moeilijke vraag zé
    mijn familie begrijpt mij toch nooit
    dus ik denk da kik dan voor tokio hotel zou kiezen
    maar ik weet het eiglijk ni want ik kan men familie toch ni zomaar late stikke

    Xx.!

    Hoe oud zijn sommigen?

    Puberteit?

    Last van je ouders,

    of na 1 ruzie:

    gelijk haat aan ze, en kies je TH boven hun?

    Damn,

    de familie die ik het minste zie zijn meestal de fijnste dus als ik mijn familie niet veel zie ...XP
    dus ik kies voor TH (als da ooit waar kon zijn )
    Keep on dreaming :D

    Hoe oud zijn sommigen?

    Puberteit?

    Last van je ouders,

    of na 1 ruzie:

    gelijk haat aan ze, en kies je TH boven hun?

    Damn,

    Amen ja. O_O
    Like, ookal zie je ze bijna niet, je houd toch van ze?

    Tokio Hotel is gewoon een obsessie, dat is over 2 jaar weer over bij de meeste hier.

    Familie ö !!!

    Mensen heel even een vraag hoor,waarom zou je zielig/ziek zijn als je voor TH kiest?:8

    Ik bedoel er zijn mensen waarvan de helft van de familie in het buitenland woont,er zijn mensen die bijna geen familie meer hebben en er zijn mensen die een kut familie hebben en er zijn mensen die geen contact heeft met familie,en zo kan ik nog een uur doorgaan.Dus al die mensen die zeggen van:

    Familie like dúh,als je TH kiest ben je toch wel een beetje 'ziek',Ja hallo ieder voor zich toch?


    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Familie^^


    You've got all the right moves.

    Mensen heel even een vraag hoor,waarom zou je zielig/ziek zijn als je voor TH kiest?:8

    Ik bedoel er zijn mensen waarvan de helft van de familie in het buitenland woont,er zijn mensen die bijna geen familie meer hebben en er zijn mensen die een kut familie hebben en er zijn mensen die geen contact heeft met familie,en zo kan ik nog een uur doorgaan.Dus al die mensen die zeggen van:

    Familie like dúh,als je TH kiest ben je toch wel een beetje 'ziek',Ja hallo ieder voor zich toch?


    xx(H)



    Juist(baby)

    als da echte vriende zijn mag ik mijn familie wel zien :D anders... dan moet ik daar toch wel effe over nadenke ze :D

    Je familie die is belangrijker, maar tokio hotel is natuurlijk weer onwijs gaaf!
    Moeilijke keuze hoor dan maar alle 2 gewoon combineren :P

    allebei! :D