• Nah, het spreekt voor zich ..

    Wat zou je doen als je kiezen moest tussen TH of je Familie?
    Je leven lang vrienden zijn met TH (Miss. Wel met wie weet^^) En je familie (bijna) niet meer zien..
    Of
    Heel leuk met je familie van alles heel gezellig en Alleen maar Fan van TH ??

    Xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: daarom)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Beiden!
    Ik ga dan gewoon door tot ik mijn zin krijg hoor XD
    <3

    idd!

    Familie... xD Ik ga dan toch nog naar concerten, ik blijf gewoon fan, hoe dan ook. Ze hoeven mijn vrienden niet te zijn, zolang ze maar goede muziek maken!

    Familie, maar ook weer th als ik ruzie heb met me ouders dan th maar ik vind me nichtjes ook zo lief en th is een kleine kans dat je ze tegenkomet!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik weet niet :$
    Maar ja familie die zijn er altijd voor je.
    En tokio hotel waarschijnlijk niet.
    Maar als ik me familie nog wel zou zien en zo..
    Zou ik voor:
    Tokio Hotel gaan :$
    Mocht ik me familie dan niet meer zien..
    Dan zou ik voor:
    Me familie gaan.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Familie, dn kan je ng altijd fan zijn en ben je je familie tenmnste niejj kwijt 'nzoo, en dan kan je ng altijd naar concerten gaan, en misschien wel eens backstage, en jh , dan heb je ze ook wel al eens ontmoet hea ^^

    Familie of course!.<33


    Love is in the air'<3

    mijn leven lang vrienden zijn met TH xD ugh yeah right xD zo lichtgelovig ben ik ook weer niet xD
    familie duss

    like. Een combinatie :3


    I don't need words to feel those lips.

    Wtf? o__O
    Als iemand hier over twijfelt. -__-

    Duidelijk;
    FAMILIE!

    Gosh, das een moeilijke!
    Weet je..ik heb niet zo héél véél aan mijn familie, ik zie ze ook amper. Dus ik denk dat ik voor Tokio Hotel zou kiezen, en zoveel mogelijk contact zou houden via msn, telefoon, sms,.. met mijn ouders, en eventueel familie.

    Maar..ik weet niet ^^ Ik twijfel echt. Het is niet mooi om je familie te laten vallen voor je idool xs. Nouja..vergeet gewoon wat ik zei ^^

    <3


    -

    tokio hotel!
    je kunt je famillie nog altijd bellen enzo... tokio hotel kun je niet bellen


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oke mensen sorry. Als je TokioHotel kiest vind ik je like, gestoord. Of je moet een kut familie hebben. Maar dit kindje hier kiest voor Familie. :')

    Btw. Denk je werkelijk dat TokioHotel zelf zijn fans belangrijker vind dat hun eige familie? Like, NOT! :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wtf? o__O
    Als iemand hier over twijfelt. -__-

    Duidelijk;
    FAMILIE!



    Idd . Amen .


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Omgosh.


    Hoe kan je twijfelen?

    OUDERS DUH O___o

    *hypert*

    My familie is kut ¬¬
    \Duss ik gaa lkkr voor TOkio Hotel :P


    Crack a bottle