• Heey,

    Ik heb geen Facebook. Maar ik zit er over te denken om het toch aan te maken, omdat ik dan toch nog in contact kan komen met mensen van vroeger, etc.
    Maar wat zijn nou nog meer de voordelen van Facebook? Ik wil dus weten of ik iets mis als ik geen Facebook heb..

    Alvast bedankt voor de reacties,
    Kim aka StarWarsGirl


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou.
    -Je bent altijd mee met de laatste roddels.
    -Je hebt vlugger door als er iets voor je verzwegen wordt.
    -Je bent altijd mee met de laatste relatiewijzigingen
    -Makkelijk chatten (oh ja, zo blijf ik met mijn bf in contact)
    -ongemerkt iemand kunnen stalken
    -zo goed als alle foto's staan erop: je hebt een back-up van je foto's; minder gezever om foto's te delen (als iemand anders foto's heeft die jij ook wilt)
    -je kan lid worden van een groep (bv. de groep van je klas; bij ons worden er daar samenvattingen, afspraken, verjaardagsfeestjes, ect gezet)
    Er zijn wel wss nog meer dingen, maar voor't moment kan ik er niet opkomen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Nou.
    -Je bent altijd mee met de laatste roddels.
    -Je hebt vlugger door als er iets voor je verzwegen wordt.
    -Je bent altijd mee met de laatste relatiewijzigingen
    -Makkelijk chatten (oh ja, zo blijf ik met mijn bf in contact)
    -ongemerkt iemand kunnen stalken
    -zo goed als alle foto's staan erop: je hebt een back-up van je foto's; minder gezever om foto's te delen (als iemand anders foto's heeft die jij ook wilt)
    -je kan lid worden van een groep (bv. de groep van je klas; bij ons worden er daar samenvattingen, afspraken, verjaardagsfeestjes, ect gezet)
    Er zijn wel wss nog meer dingen, maar voor't moment kan ik er niet opkomen.

    Daar heb jij wel verstand van, hè Nele? (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    @Neelie Hartstikke bedankt!! =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."