• Hahahaa.
    Omg, die is echt slecht verzonnen. :'D
    http://www.buzznet.com/groups/diehardtokiohotelfansonly/journal/67775641/

    OAH. Ja.. Die heeft hij bij mij opgelopen. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, ik heb op dezelfde plaats als Georg een koorysblaas HAHAHA, niet dat dat hier iets mee te maken heeft --' Hmm ..

    (...)
    Wie wel? :'D
    ik niet. :]]


    AAP

    DIE HARD TOKIO HOTEL FANS ONLY
    ok toen haakte ik al af O.O
    ontopic: ik denk dat ze lullen.

    Idd :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    herpes is toch gewoon een koorstlip? of zit ik ernaast xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    herpes is toch gewoon een koorstlip? of zit ik ernaast xD
    herpes is een soa ..


    Nvt

    jaja, het zal wel weer! DIE HARD TOKIO HOTEL FANS ONLY: als dat niet veraad dat het nogal redelijk nep is, dan weet ik het ook niet meer


    What would Emma do?

    De geheimen die het privé leven van de altijd déchainent sterren van Hotel Tokio zo veel de hartstochten omringen. Laatste gebeurtenis in datum, exclusieve informatie dat wij net van al urgentie een ventilator van de groep hebben overgebracht, die zeer goed geïnformeerdn schijnt. In zijn wandelgalerij, verklaart zij ons dat Tom Kaulitz, de gitarist van de groep (één specificeert opnieuw voor die dat niet connaitrait!) gegaan Dinsdag 10 Februari 2009 naar het ziekenhuis van Hamburg dat (albertinen-krankenhaus) aan een levendige pijn aan de lage maag lijdt zou hebben. Een blindedarmontsteking? En nr, helemaal niet! Volgens de neef van onze onderzoeker, volgt dat zijn medische school aan Hamburg en dat is precies intern in dit ziekenhuis, zou Tom Kaulitz aan anders aan genitale herpès lijden, zegt een seksuele hoogst besmettelijke besmetting. Volgens zijn neef, die toegang tot het medische dossier heeft, zou Tom aan oude herpès moeten doen die niet voor zouden gegeven zijn. De arts zou rechtsweg hem een aangepaste behandeling gegeven hebben. Maar wacht op, wat niet zijn verraste tweede was toen, op het zorgblad, de jonge patiënt van 19 jaar op de volledige naam van Thomas Kaulitz, d.w.z.… de officiële naam van Tom Kaulitz antwoordde! De gitarist zouden wij het zijn ware identiteit verborgen hebben? Maar anderzijds, hebben ook een andere eerste aan naam zou factureren? Deze informatie, niet opnieuw ambtenaar, moet aan voorwaardelijke worden genomen. Als zij werd bewezen, zou zij een slechte slag aan seksuele prestaties van mooie Tom komen dragen!

    Zooooo geniaal. ;'D

    wie gelooft dit nu komaan xD
    x


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    Tom herpes?
    Omg! ^^


    Love me, Hate Me, But Can't You See What I See

    die ken ik al lang:Y)
    toen ik hem voor het eerst hoorde ging ik helemaal kapot van het lachen =D !

    xx


    everybody needs a song.

    En ik heb het schurft :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    o.ri.gi.neeeel >__<

    En dit is de éérste keer dat er zo'n gerucht de ronde doet ö


    By the way, have a nice day (:

    Wat is herpes? :$


    x


    Scream for mercy!

    hij heet geen thomas kaulitz duhuuhh


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!