• Bij een vliegtuigcrash in Schiphol zijn mogelijk vier of vijf doden gevallen. Dat blijkt uit foto's van overleden mensen die uit het toestel werden gedragen. Om 13.30 uur houdt Schiphol een persconferentie:

    Op dit moment zijn er 9 doden en meer dan 50 gewonden die in verschillende toestanden verkeren, van die 50 zijn 25 zwaargewond.

    Volgens het laatste nieuws zijn er nu 6 mensen die in kritieke toestand verkeren, 25 mensen zijn behoorlijk gewond, 24 licht gewond en van 31 is/zijn de toestand/verwondingen nog onbekend. De gewonden liggen in 11 ziekenhuizen. 9 mensen zijn dood

    Het gaat om een toestel van de luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines, dat van Istanbul afkomstig was. Het toestel miste bij het landen de landingsbaan en brak in drie stukken op het verlengde van de Polderbaan.

    Er zouden 134 passagiers in het vliegtuig zitten. Er zouden 50 passagiers ongedeerd zijn, volgens Turkse media.

    Omgekomen

    Volgens CNN in Turkije zou er minimaal één persoon om het leven gekomen zijn. Dit is tegenstrijdig met het bericht dat de Turkse minister van Transport, die zei dat er geen mensen om het leven zijn gekomen.

    Een aantal mensen heeft nog weten te bellen vanuit het vliegtuig. Het vliegtuig is niet in brand gevlogen door de crash. De motoren zijn van het toestel afgeslingerd door de klap.

    http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/2/25/250209_vliegtuig_schiphol.html


    "I shut my eyes in order to see.'

    ???

    wat wil je hier mee zeggen?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    :8

    Moet je dat nog vragen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja want ik vat hem niet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat zijn we ook aan het kijken hierzo.
    Echt sneu..
    Ik vind dat zo zielig voor de familie van die overleden mensen!Ö


    everything, in time

    Echt erg voor de familie van de overledenen mensen ö


    Listen to what we're not saying..

    ja want ik vat hem niet


    Er is een ongeluk met een vliegtuig gebeurd?
    Ik meld het even, je kan een reactie plaatsen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja want ik vat hem niet


    Okeee..?? jij bent raar 0.o

    En trouwens ik hoorde het nu net op de radio echt fucking erg


    ...

    Tja. Er crashen wl meer vlieftuigen. x'3
    Zoiets gebeurt nou eenmaal. Maar gelukkig zijn er niet te veel overleden.


    A. ikmisje.

    (...)

    Er is een ongeluk met een vliegtuig gebeurd?
    Ik meld het even, je kan een reactie plaatsen..



    ik ben net wakker en ik wist gewoon niet wrm je dit met ons moest delen maar tis idd best zielig ja


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Oud nieuws. Mijn hersenen moesten er wel even over doen om het te snappen. Carnaval is niet goed voor je hersenen. Worden ze sloom van.


    Bored.

    Oud nieuws. Mijn hersenen moesten er wel even over doen om het te snappen. Carnaval is niet goed voor je hersenen. Worden ze sloom van.


    Kan er van meespreken xd'


    PoisonTrash on camera

    Echt erg,maar vliegen blijft wel de veiligste reismethode.


    The soul needs autumn.

    (...)

    Okeee..?? jij bent raar 0.o

    En trouwens ik hoorde het nu net op de radio echt fucking erg


    Bent het zelf! Ik snapte gewoon het doel ervan niet het hier neer te droppen. Dat kan je bij elk ongeluk gaan doen O.o trouwens er zijn al ongelukken gebeurt die 10x zo erg zijn. Wat niet wil zeggen dat dit niet erg is. x_x


    PoisonTrash on camera

    Mijn oom ging vandaag naar Turkije vertrekken. x]
    Ons ma zei net dat er een Turks vliegtuig was neergestord, ons pa en ik: ome Peter ging vandaag naar Turkije =O
    Maar het was een vliegtuig dat afkwam van Turkije. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)

    Bent het zelf! Ik snapte gewoon het doel ervan niet het hier neer te droppen. Dat kan je bij elk ongeluk gaan doen O.o trouwens er zijn al ongelukken gebeurt die 10x zo erg zijn. Wat niet wil zeggen dat dit niet erg is. x_x


    Ik meld het gewoon even, en dat je dat bij elk ongeluk kan doen is onzin. Als je het doel hiervan niet inziet kun je er gewoon ook niet op reageren.
    :>]


    "I shut my eyes in order to see.'