• Bij een vliegtuigcrash in Schiphol zijn mogelijk vier of vijf doden gevallen. Dat blijkt uit foto's van overleden mensen die uit het toestel werden gedragen. Om 13.30 uur houdt Schiphol een persconferentie:

    Op dit moment zijn er 9 doden en meer dan 50 gewonden die in verschillende toestanden verkeren, van die 50 zijn 25 zwaargewond.

    Volgens het laatste nieuws zijn er nu 6 mensen die in kritieke toestand verkeren, 25 mensen zijn behoorlijk gewond, 24 licht gewond en van 31 is/zijn de toestand/verwondingen nog onbekend. De gewonden liggen in 11 ziekenhuizen. 9 mensen zijn dood

    Het gaat om een toestel van de luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines, dat van Istanbul afkomstig was. Het toestel miste bij het landen de landingsbaan en brak in drie stukken op het verlengde van de Polderbaan.

    Er zouden 134 passagiers in het vliegtuig zitten. Er zouden 50 passagiers ongedeerd zijn, volgens Turkse media.

    Omgekomen

    Volgens CNN in Turkije zou er minimaal één persoon om het leven gekomen zijn. Dit is tegenstrijdig met het bericht dat de Turkse minister van Transport, die zei dat er geen mensen om het leven zijn gekomen.

    Een aantal mensen heeft nog weten te bellen vanuit het vliegtuig. Het vliegtuig is niet in brand gevlogen door de crash. De motoren zijn van het toestel afgeslingerd door de klap.

    http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/2/25/250209_vliegtuig_schiphol.html


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgen komt mijn vader inclusief gezin aan in Nederland. Drie keer raden vanuit welk land?
    Turkije =='
    Goddamnit this freaks me out.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Bent het zelf! Ik snapte gewoon het doel ervan niet het hier neer te droppen. Dat kan je bij elk ongeluk gaan doen O.o trouwens er zijn al ongelukken gebeurt die 10x zo erg zijn. Wat niet wil zeggen dat dit niet erg is. x_x


    Waarom drop je het zelf dan niet van elk ongeluk? En vind je het niet erg? En wat dan als er iemand van jouw familie iets overkomt door een ernstige vliegtuigcrash? Zou je dit dan nu nog zeggeN?


    Can I crash into your life?

    Morgen komt mijn vader inclusief gezin aan in Nederland. Drie keer raden vanuit welk land?
    Turkije =='
    Goddamnit this freaks me out.


    Oh, that sucks.
    Tja, ik ga eind Maart met het vliegtuig naar Londen. Niet dat ik bang ben ofzo. Het zit me alleen niet lekker.


    Can I crash into your life?

    Weet je. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat zoiets in NL zou gebeuren. Domme gedachte, want het kan overal gebeuren. Naïef is die gedachte zelfs.
    Het is alleen zo, dat het volgens mijn hersenen is dat het onwaarschijnlijk zou zijn dat zoiets hier zou gebeuren. En nu is het toch gebeurd.
    Ik vind het echt zielig voor de familie van de overledenen<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet je. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat zoiets in NL zou gebeuren. Domme gedachte, want het kan overal gebeuren. Naïef is die gedachte zelfs.
    Het is alleen zo, dat het volgens mijn hersenen is dat het onwaarschijnlijk zou zijn dat zoiets hier zou gebeuren. En nu is het toch gebeurd.
    Ik vind het echt zielig voor de familie van de overledenen<3


    Inderdaad. Ik verwachtte zoiets ook niet.


    Can I crash into your life?

    Ik woon er 4 minuten vanaf het was de hele tijd een chaos hier... ik ben echt zwaar geschrokken toen ik het hoorde....

    Echt erg, heel het nieuws draait er om right now. O.o


    -

    ja want ik vat hem niet

    ¬¬




    Ik vind stiekem dat ze nog best geluk hebben gehad, de meeste vliegtuigcrashes lopen volgens mij slechter af.


    blame the bully.

    Ik zag het op het nieuws deze namiddag. Is wel even schrikken als je het ziet, ja.


    Tanya is de beste.

    Ik heb het net gezien op het jeugdjournaal of hoe dat ding heet xD


    Special Love <3

    erg zeg hoorde op de radio dat een man deze vliegtuig had geboekt, maar om dat hij niet om 5.00 wou opstaan, had hij de middagvlucht genomen en zo moet hij voor 2 personen 70.- euro bijbetalen. Na lang nadenken had hij het toch gedaan en had toch die middagvlucht genomen en was hij save.Hij zei ook dat hij eerst geen 2x 70 euro betalen om langer te kunnen slapen maar had het toch gedaan en heeft de dans ontsprongen.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik heb het al gehoort op de radio, tijdens beeldendevoorming. -_-' maar ik wil er niet verder over praten, want ik ga in de zomervakantie naar Kreta met het vliegtuig. :Y) [ja, ik ben al vaker geweest.]


    Hey love.