• Nou k ben dus laatst naar Spookstation in Lelystad geweest.. en ik heb een soort van gave ik kan soms voelen of er iemand bij me is.. die er niet is.. zeg maar.. en ik voelde dat dus de heletijd.. mijn vriendinnen geloven me wel.. maar zeggen ook dat het een beetje door de zenuwen kwam.. maar goed.. het is daar dus egt super kùwl..

    en dat wou k dus ff zeggen

    want als k het tegen mijn ouders zou zeggen heb k een probleem en k moest het tog ff kwijt xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Haha,
    das cool :'d!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    ghehehe Rowie had daar ook last van xD
    en ik en Sas zaten naar de treinen te zwaaien, en het spoor heen en weer gaan..
    en op de dood enge container deuren daar kloppen O.o, maar de verhalen kloppen niet :Y) er werd niet terug geklopt XD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Theet ook niet voor niets een SPOOKstation he (duh xD)
    Ik had laatst ook zoiets vaags: Mn oma is al 2 jaar dood en laatst zat ze ineens op msn :S is er internet in de hemel? xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    cool xD

    misschien was het gewoon iemand anders.. maar het zou wel cool zijn internet in de hemel. dan kan ik gewoon met iedereen praten en zow xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Er is ook altijd iemand bij je, elk moment van de dag. Je gids en/of beschermengel. Dat zijn mensen uit je vorig leven die zich aangesproken voelen om je te beschermen en te helpen. Ze weten echt alles van je en zien alles wat je doet.
    Eigenlijk best een enge gedachte ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik wil niet bot doen ofzo maar als je al weet dat het er spookt en alles kan je verbeelding vaak op hol slaan. ;)

    Theet ook niet voor niets een SPOOKstation he (duh xD)
    Ik had laatst ook zoiets vaags: Mn oma is al 2 jaar dood en laatst zat ze ineens op msn :S is er internet in de hemel? xD

    wtf:8 Mijn msn springt soms opeens op mijn oma die nooit online is, mijn opa is overleden. Echt freaky.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet wel dat mijn gedachte op hol kan slaan.. maar laatst zat ik in mijn kamer.. en toen was er iemand.. maar ik draaide mij 5 keer om en ik zag niemand..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Er is ook altijd iemand bij je, elk moment van de dag. Je gids en/of beschermengel. Dat zijn mensen uit je vorig leven die zich aangesproken voelen om je te beschermen en te helpen. Ze weten echt alles van je en zien alles wat je doet.
    Eigenlijk best een enge gedachte ^^

    Xx
    Dan ben ik zeer benieuwd wie mijn bescherm engel is en wat voor iemand ik was in mijn vorig leven.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ Hopeless idd xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik kan ze ook zien & voelen.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik weet wel dat mijn gedachte op hol kan slaan.. maar laatst zat ik in mijn kamer.. en toen was er iemand.. maar ik draaide mij 5 keer om en ik zag niemand..

    Xx

    Hoe weet je zeker dat er iemand was?
    Srry, ik wil niet gemeen zijn ofzo want ik weet dat het klote is als mensen skeptisch doen, terwijl je zeker weet (Of echt gelooft) dat het echt was. Maar ik heb zo veel verhalen gehoord van mensen die ook 'een gave' hadden, daarin te ver doorsloegen en in ieder zuchtje wind hele zinnen hoorden, bij wijze van spreken ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat is iets van een 6de zintuig ofsso


    .

    (...)
    Hoe weet je zeker dat er iemand was?
    Srry, ik wil niet gemeen zijn ofzo want ik weet dat het klote is als mensen skeptisch doen, terwijl je zeker weet (Of echt gelooft) dat het echt was. Maar ik heb zo veel verhalen gehoord van mensen die ook 'een gave' hadden, daarin te ver doorsloegen en in ieder zuchtje wind hele zinnen hoorden, bij wijze van spreken ;)


    Nou ik kan in mijn rug voelen als er iemand achter mij staat.. en sinds die ene keer dat er egt iemand in mijn kamer was.. beginnen mijn vinger toppen te tintelen als er iemand is.. die er niet is zeg maar.. Ik weet het klinkt ongeloofwaardig.. maar ik denk wel dat het waar is en ik hoop dat mensen het begrijpen.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik kan ze ook zien & voelen.


    Kan jij ze zien??


    Weet je wat mij ook eng lijkt.. dat je ze wel kan horen maar niet zien.. dat lijkt me egt eng..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)Dan ben ik zeer benieuwd wie mijn bescherm engel is en wat voor iemand ik was in mijn vorig leven.



    Ik heb een paar weken gedroomt van men beschermengel. En sinds die droom zie ik altijd een ster aan de hemel(Ja er zijn veel sterren) Maar echt een felle ster waar je niet naast kunt kijken en die kwam pas vanaf ik mijn droom kreeg.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds