• Nou k ben dus laatst naar Spookstation in Lelystad geweest.. en ik heb een soort van gave ik kan soms voelen of er iemand bij me is.. die er niet is.. zeg maar.. en ik voelde dat dus de heletijd.. mijn vriendinnen geloven me wel.. maar zeggen ook dat het een beetje door de zenuwen kwam.. maar goed.. het is daar dus egt super kùwl..

    en dat wou k dus ff zeggen

    want als k het tegen mijn ouders zou zeggen heb k een probleem en k moest het tog ff kwijt xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)


    Ik heb een paar weken gedroomt van men beschermengel. En sinds die droom zie ik altijd een ster aan de hemel(Ja er zijn veel sterren) Maar echt een felle ster waar je niet naast kunt kijken en die kwam pas vanaf ik mijn droom kreeg.


    Dat kan..

    Nadat ik dat gevoel 1 keer heb gehad staat er ook ineens een velle ster meestal naast de maan.. maar ik weet niet of die nou daar door komt hoor.. maar het is wel leuk//

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Maar goed.. k moet maar hopen dat mijn bescherm engel mij altijd zal helpen he..

    maar jah daar geloof ik wel in hoor.

    xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik heb hetzelfde als jij alleen dan niet met voelen dat ze er zijn maar soms zie ik karin wel (me overleden nicht) maar zei is dan volgens mij ook een van de enigen die ik kan zie.
    Xx


    /

    omg, freaky
    Ik ben echt alleen al bang voor de gedachte aan geesten (jaja, ik ben niet echt dapper)
    Alleen dat komt vooral omdat ik ervan overtuigd ben dat ik de geest van mijn oma heb gezien, en dat was niet echt een prettige ervaring.


    I am an idiot, I move.

    Dat lijkt me ook niet egt iets prettigs om mee temaken.. maar jah.. Ik heb af en toe het idee dat ik mijn cavia kan zien.. maar dat is egt heel vaag.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3


    Dat kan..

    Nadat ik dat gevoel 1 keer heb gehad staat er ook ineens een velle ster meestal naast de maan.. maar ik weet niet of die nou daar door komt hoor.. maar het is wel leuk//

    Xx


    Maar ik zie ook altijd een felle ster naast de maan, maa ik ken niemand die is doodgegaan, duss...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    misschien hoort hij daar gewoon.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    omg, freaky
    Ik ben echt alleen al bang voor de gedachte aan geesten (jaja, ik ben niet echt dapper)
    Alleen dat komt vooral omdat ik ervan overtuigd ben dat ik de geest van mijn oma heb gezien, en dat was niet echt een prettige ervaring.


    Ik ben daar ook niet erg dapper in hoor xD
    Helemaal niet zelfs!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik denk idd dat hij daar gewoon hoort!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nou jah.. k ga doeii(K)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3