• Hi Mensjes.
    Ik snap iets niet.Ik weet niet of hier al een x een topic over is geweest,maar ik kan het me niet herinneren. Nou hier mijn vraag geval ding.


    Ik snap die TH haat niet. Ik bedoel,de muziek is neit echt anders vind ik. Er zijn wel bands die ook zo'n 'soort' muziek maken dus daar ligt het niet aan.Is het dat Bill make-up draagt? Dat zou dus vet naaierij zijn,want mensen van Green Day,Escape teh Fate etc. dragen ook make-up. Bills haar? Nou de leden van Cinema Bizarre die hebben nogal wat aparte kapsels (bedoel er nix mee hoa CB fans :]). Dat ze Duits zijn? Rammstein,Die Toten Hosen,Oomph!,The Scorpions zijn ook allemaal Duits en mega beroemd.Dat Bill op een 'meid' lijkt.Nou sirieus,sommige mensen hebben het erger.

    Zo mijn vraag ik dus,wat is nou de reden dat mensen TH zo erg haten? Bedoel er verder nix mee. Kwam in me op ^^

    xoxo'


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    jaloers?

    Onch uit paris hilton's new BFF lijkt meer op en meisje dan bill. n_n
    maar Onch is vet koel. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn zus haatte tokio hotel. En ik speel altijd die liedjes van Th op piano dus moet zij daar wel naar toe luisteren. En opeens begon ze per ongeluk mee te zingen dus wist ik al dat ze de muziek wel mocht maar een hekel had aan hun uiterlijk. [Zij is klassiek] Twee dagen geleden heeft ze bekend dat ze de muziek wel mocht maar gewoon de stijl van de jongens niet aan kan zien.


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik weet ook dat véél fans soms téver gaan. Like massa's oproepen om Zornik te gaan uitschelden etc. omdat ze iets slecht zeiden over TH? Lieve TH-fans, jullie zijn ook geen heilige boontjes hoor ^^ Believe me (:
    And about de haat van TH: Ghehe die haat is in mijn ogen écht niet erger.Weetje welke haat er óók erg is? Neen? Die van CB (:


    Ik ben ook een heilig boontje!(A)

    Kheb zoiets van 'Moet jij weten wat jij leuk vind, daar bemoei ik me niet mee! Maar bemoei jij je dan niet met mij?' En dat zeg ik dan ook soms gewoon tegen een Hater!:Y)

    [/Like, dan worden ze boos?Ô.o]


    everything, in time