• ik doe het niet...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb ze vorig jaar al allemaal gehad.

    ik weet het nog niet.


    Hey love.

    Ik mag 'm niet van mijn mam :Y)

    ik neem ze wel:Y)


    Let's do this poo

    ik moet hem ook nemen.
    maar volgens mij is hij best wel pijnloos hoor ik zou je er maar niet te druk om maken
    al doe ik dat ookXD
    XxX


    /

    Ik heb het mijn moeder laten lezen en die wil nu ook dat ik het niet doe...


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ik doe het zejer wel.


    Can I crash into your life?

    Omg, stomme kinders. Stop met zeiken. Je kan er misschien ziek van worden maar dan is het maar iets kleins. Van baarmoederhalskanker kan je dood gaan. Wat heb je liever baarmoederhalskanker en doodgaan of even ziek zijn en terug genezen?! Kies maar. Ik denk het tweede, dus nemen die prik :Y)


    Only losers can act the way you do

    O ja, sorry voor mijn uitbarsting, maar wanneer moet je eigelijk die prik nemen? Ik bedoel als je zo oud bent of als je ongesteld bent ofzo..


    Only losers can act the way you do

    ik niet,geen zin
    word ik ziek dan ga ik toch maar dood
    vroeger was het toch ook zo

    ik neem het wel.


    Vampire Heart.

    Ik krijg binnekort een brief,
    dan ga ik want als die prikken de kans verkleinen doe ik het graag. Want ik wil later mijn kinderen graag zien opgroeien...
    Ik bn wel als de dood voor prikken O.o


    -

    Ik en al mijn vriendinnen hebben die prik al gehad. En niemand werd er ziek van ofzo.
    En ik denk niet dat als die prik zó onveilig is dat ze die dan gewoon laten inenten.

    O ja, sorry voor mijn uitbarsting, maar wanneer moet je eigelijk die prik nemen? Ik bedoel als je zo oud bent of als je ongesteld bent ofzo..

    het is nu tussen de 12 en de 16, heeft iedereen die de prik wil hem gehad krijgen alleen 12 jarigen hem nog.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    het is nu tussen de 12 en de 16, heeft iedereen die de prik wil hem gehad krijgen alleen 12 jarigen hem nog.
    O, ik ben dus 12, moet ik nu als ik wil zo'n prik?


    Only losers can act the way you do