• Ja, mijn schoolopdracht. Ik moet dus overschrijven waarom ik als ik zwanger zou zijn abortus zal plegen, dus het is al niet de vraag of ik het wel of niet doe, nee ik pleeg gewoon abortus.[/Leuk zo'n leraar] Maar oke, ik ben serieus inspiratieloos, dus help?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    uhm.... je wilt niet op zo'n jonge leeftijd een kind krijgen?? ofzo....

    Omdat je kinderen haat en als je het kind dus wel had gekregen je hem hoogstwaarschijnlijk tegen de muur aansmijt. 8D


    blame the bully.

    dat si gemeen!


    *He's the one.

    Omdat je kinderen haat en als je het kind dus wel had gekregen je hem hoogstwaarschijnlijk tegen de muur aansmijt. 8D

    Nee dat waardeert hij.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat si gemeen!

    Wé already know that


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hmm. ik heb vorigjaar iets over abortus gedaan. zal ik kijken of ik t nog heb? :3

    hmm. ik heb vorigjaar iets over abortus gedaan. zal ik kijken of ik t nog heb? :3

    Ow lief, you're my hero.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euh. Je vind jezelf er nog niet klaar voor. Je moet zeggen; Ik ben zelf nog een kind, Hoe moet ik dan deftig zelf een kind opvoeden?
    Niet verkeerd begrijpen hé, maar je leerkracht gaat je volgens mij wel gelijk geven.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    1. Je bent jong [Like 15, 16]. Als je het kind houd, wil de jongen die het kind bij je verwekt heeft niet meer met je omgaan. Maar dat wil je niet, omdat je zielsveel van hem houdt.
    2. Je bent jong. Je ouders willen persé dat je het kind wegdoet.
    3. Je moet anders van school af, naar een speciale school. Want als je op die middelbare school blijft dan kun je die school niet afmaken omdat het te zwaar is. Dus, je moet van school, je krijgt geen goede opleiding doordat je zo jong al een kind hebt, je hebt dus geen goede baan, en kan daarom niet goed voor jezelf én je kindje zorgen.
    Allemaal nadelen. Enough? =]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Ow lief, you're my hero.

    weet ik toch schat <3

    1. Je bent jong [Like 15, 16]. Als je het kind houd, wil de jongen die het kind bij je verwekt heeft niet meer met je omgaan. Maar dat wil je niet, omdat je zielsveel van hem houdt.
    2. Je bent jong. Je ouders willen persé dat je het kind wegdoet.
    3. Je moet anders van school af, naar een speciale school. Want als je op die middelbare school blijft dan kun je die school niet afmaken omdat het te zwaar is. Dus, je moet van school, je krijgt geen goede opleiding doordat je zo jong al een kind hebt, je hebt dus geen goede baan, en kan daarom niet goed voor jezelf én je kindje zorgen.
    Allemaal nadelen. Enough? =]

    Thnx,Bby,

    En Lissa niet te arro wil je!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je verpest jou leven ermee, want je kan geen opleiding volgen dus leidt je een armoedig leven waar het kind ook weer last van heeft.
    Je zult nooit kunnen uitgaan of leuke dingen doen met andere mensen van je leeftijd, omdat je altijd bij je kind moet zijn.
    Een kind kost ook heel erg veel geld, dus zal je moeten stoppen met school en gaan werken.
    Een mogelijkheid is het kind te laten adopteren, maar na de geboorte bedenken heel veel moeders zich en zit je alsnog met het kind wat je eigenlijk niet wilt maar ook niet kunt wegdoen.
    Het kind zal nooit een gezin hebben, iig ik neem aan dat je op je 15e niet besluit nog een paar kinderen te maken?:P En waarschijnlijk groeit het kind ook op zonder vader.
    En je ouders hebben er last van, want die zullen je bij de opvoeding wel moeten helpen. En ik neem aan dat broertjes en zusjes ook wel af en toe wat zullen moeten doen?
    Je schaamt je als kind toch dood als je moeder van 25 je tussen al die veertigers in een minirokje op de scooter komt ophalen van school?
    Zo goed?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je hebt zelf te slechte ervaringen gehad met je ouders en bent bang net zo'n ouder te worden voor jouw kind :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wees gewoon eerlyk, schryf gewoon dat je helemaal geen abortus wilt plegen, en waarom je dat niet wilt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wees gewoon eerlyk, schryf gewoon dat je helemaal geen abortus wilt plegen, en waarom je dat niet wilt.

    En een 1 krijgen, het is wel een examenonderdeel lieve rose.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.