• Ja ik weet het. Ik ga beginnen zeuren over die prikken. Nja, niet over de prikken maar over de topics.
    Ik heb een paar dingen te zeggen.

    1. Die sites willen je bang maken en als er bijwerkingen gebeuren is het minder erg als kanker en de bijwerkingen komen niet vaak voor.

    2. Dokters weten heus wel wat ze doen hoor.

    3. Het is jou keus dus val andere er niet mee lastig dat ze hem wel/niet moeten nemen.

    4. Doe gewoon wat je wil. Doe wat je denkt dat goed voor je is. Vraag het desnoods aan je ouders.

    5. Oké, ik begrijp je wilt mensen waarschuwen maar als het toch zo erg zou zijn zou het op het nieuws komen toch?

    6. Ze geven die spuit niet voor de lol, ze hebben er lang onderzoek naar gedaan. De spuit is betrouwbaar.

    Oke, ik ben uitgepraat :Y)
    En word nu niet boos ofzo dat ik weer zo'n topic heb gemaakt maar het topic Kanker... Vind ik een goedhelpend topic


    Only losers can act the way you do

    en dat is nummertje 106.
    srry niet tegen jouw bedoelt maar het hele topic zit er vol mee :X.
    en btw je hebt gelijk (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb er nog een Paar:
    Hoe weten we zo zekker dat die Stie;s betrouwbaar zijn?
    Hoezo zouden ze ons Anders Die prikken geven,, done ze heus neit voor de lol hoor ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh ik snap je punt helemaal =D
    Maar die prik is wel gevaarlijk, vooral omdat ze het te kort getest hebben ^^
    En aan de meningokokkenprik zijn ook kinderen doodgegaan, maar daar hoor je ook niets over. Dat houden ze wel achter hoor. En bij Zembla is het trouwens wel geweest.
    De fabrikant wilt het gewoon verkopen.


    Your make-up is terrible

    Ja ik weet het. Ik ga beginnen zeuren over die prikken. Nja, niet over de prikken maar over de topics.
    Ik heb een paar dingen te zeggen.

    1. Die sites willen je bang maken en vertellen onzin.

    2. Dokters weten heus wel wat ze doen hoor.

    3. Het is jou keus dus val andere er niet mee lastig dat ze hem wel/niet moeten nemen.

    4. Doe gewoon wat je wil. Doe wat je denkt dat goed voor je is. Vraag het desnoods aan je ouders.

    5. Oké, ik begrijp je wilt mensen waarschuwen maar als het toch zo erg zou zijn zou het op het nieuws komen toch?

    Oke, ik ben uitgepraat :Y)
    En word nu niet boos ofzo dat ik weer zo'n topic heb gemaakt maar het topic Kanker... Vind ik een goedhelpend topic


    Dat ze onzin vertellen is niet helemaal waar, er zijn wel bijwerkingen alleen moeten ze het wat anders brengen. En trouwens die bijwerkingen komen vaker niet voor dan dat ze wel voorkomen, er staan ook heel vaak heel veel bijwerkingen bij maar dat is alleen maar zodat de fabrikanten alles uit kunnen sluiten en zij er niet verantwoordelijk voor zijn als er iets gebeurd want ze hebben het erbij vermeld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weetje. De meesten hier onder ons krijgen dat prikje nog gratis. Wat zitten jullie dan te zeiken dat jullie het niet willen? Als het kan weerhouden dat jij baarmoederhalskanker zult hebben, waarom niet? Natuurlijk kan je er ziek van worden, maar dat kan je van elk prikje! Ga niet zo'n rampscenario's bedenken en als het prikje nog gratis is, neem je het gewoon.

    Omg, mensen. Wees blij dat jullie er nog gratis tegen ingeënt worden. Ik moet het zelf gaan betalen.


    Bored.

    Damned gierige Nederlanders x]
    Omdat het gratis is, hoeft het toch niet? Like, ze weten niet of je er over 5 jaar onvruchtbaar van kan worden hoor. Dus wil jij dat opofferen omdat je dat lekker een gratis prik krijgt?


    Your make-up is terrible

    Wel nu maak je zelf er een topic voor eigenlijk. Komt daarbij dat je op puntje 3 eigenlijk niets te klagen hebt, want als zoiets niemand anders ' zaken zijn, wat zijn ze dan wel? Kan je evengoed de helft van de topics uitsluiten.

    Maar je hebt wel gelijk. het is tegen kanker, dus best doen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dude, hoeveel topics gaan er nog over gemaakt worden ><
    Iedereen moet maar voor zijn eigen uitmaken of die een prik wil of niet, boeien dat ze die sites echt gaan geloven, hun probleem toch --'

    Damned gierige Nederlanders x]
    Omdat het gratis is, hoeft het toch niet? Like, ze weten niet of je er over 5 jaar onvruchtbaar van kan worden hoor. Dus wil jij dat opofferen omdat je dat lekker een gratis prik krijgt?

    Ze weten het niet. Je zegt het zelf al. Wat als je er niet onvruchtbaar van wordt en je zit opgescheept met kanker omdat jij die prik niet wilde halen?


    Bored.

    (...)
    Ze weten het niet. Je zegt het zelf al. Wat als je er niet onvruchtbaar van wordt en je zit opgescheept met kanker omdat jij die prik niet wilde halen?


    Zo zal je het nooit weten. Maar er is alsnog meer kans dat je het niet krijgt, aangezien je lichaam er zelf ook tegen kan vechten en het kan vernietigen. Wat bij het grootste gedeelte van de vrouwen ook gebeurt. Meestal merk je er niet eens wat van.


    Your make-up is terrible

    Oh ik snap je punt helemaal =D
    Maar die prik is wel gevaarlijk, vooral omdat ze het te kort getest hebben ^^
    En aan de meningokokkenprik zijn ook kinderen doodgegaan, maar daar hoor je ook niets over. Dat houden ze wel achter hoor. En bij Zembla is het trouwens wel geweest.
    De fabrikant wilt het gewoon verkopen.

    Maar dat wil nog niet zeggen dat onze overheid haar volk ziek of onvruchtbaar wil maken. De overheid heeft er ook wel goed naar gekeken.


    Bored.

    (...)
    Maar dat wil nog niet zeggen dat onze overheid haar volk ziek of onvruchtbaar wil maken. De overheid heeft er ook wel goed naar gekeken.


    hoe goed ze ernaar kijken, hangt van de hoeveelheid geld af.


    Your make-up is terrible

    De dokters weten heus wel wat ze doen hoor!
    Als ze die spuit nu geven aan zoveel mensen in de wereld is hij zeker wel al genoeg getest hoor, dudes ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    Zo zal je het nooit weten. Maar er is alsnog meer kans dat je het niet krijgt, aangezien je lichaam er zelf ook tegen kan vechten en het kan vernietigen. Wat bij het grootste gedeelte van de vrouwen ook gebeurt. Meestal merk je er niet eens wat van.

    Inderdaad, de meeste vrouwen krijgen last van die ziekte, maar vele overwinnen die en zullen niet eens beseffen dat ze die gehad hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay