• Ja ik weet het. Ik ga beginnen zeuren over die prikken. Nja, niet over de prikken maar over de topics.
    Ik heb een paar dingen te zeggen.

    1. Die sites willen je bang maken en als er bijwerkingen gebeuren is het minder erg als kanker en de bijwerkingen komen niet vaak voor.

    2. Dokters weten heus wel wat ze doen hoor.

    3. Het is jou keus dus val andere er niet mee lastig dat ze hem wel/niet moeten nemen.

    4. Doe gewoon wat je wil. Doe wat je denkt dat goed voor je is. Vraag het desnoods aan je ouders.

    5. Oké, ik begrijp je wilt mensen waarschuwen maar als het toch zo erg zou zijn zou het op het nieuws komen toch?

    6. Ze geven die spuit niet voor de lol, ze hebben er lang onderzoek naar gedaan. De spuit is betrouwbaar.

    Oke, ik ben uitgepraat :Y)
    En word nu niet boos ofzo dat ik weer zo'n topic heb gemaakt maar het topic Kanker... Vind ik een goedhelpend topic


    Only losers can act the way you do

    De dokters weten heus wel wat ze doen hoor!
    Als ze die spuit nu geven aan zoveel mensen in de wereld is hij zeker wel al genoeg getest hoor, dudes ><


    In Amerika zijn er meisjes aan doodgegaan!


    Your make-up is terrible

    (...)

    In Amerika zijn er meisjes aan doodgegaan!

    Wanneer is dat gebeurt? Geef me bewijs, eerder geloof ik het niet.


    Bored.

    (...)

    In Amerika zijn er meisjes aan doodgegaan!

    Hoeveel dan?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Wanneer is dat gebeurt? Geef me bewijs, eerder geloof ik het niet.

    Agree x'DD


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Kun je er onvruchtbaar van worden? Ö


    Only losers can act the way you do

    Denk je dat ze die prik zomaar op ons loslaten als er zo'n erge bijwerkingen zijn?

    (...)
    Wanneer is dat gebeurt? Geef me bewijs, eerder geloof ik het niet.


    Idunno, hoorde het van mijn vader -.- Die zit in internationale iets met medicijnen. Ik ga even vragen welk merk het was.
    Gardasil, of Cardasil ofzo x_x


    Your make-up is terrible

    Mensen, denk nu eens heel logisch na.
    De dokters mannen of vrouwen die je helpen om een ziekte te bestrijden / een wonde. Dus gaan ze je nu geen ziekte inspuiten hoor! En zoals ik al eerder typte als ze die spuit over heel de wereld bijna geven, moet hij zeker genoeg getest zijn! En wat betreft met die meisjes in Amerika dat kan vannalles geweest zijn. Maar van die spuit? Daar moet ik genoeg bewijzen voor hebben.
    Naomi heeft gesproken.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    Idunno, hoorde het van mijn vader -.- Die zit in internationale iets met medicijnen. Ik ga even vragen welk merk het was.
    Gardasil, of Cardasil ofzo x_x

    Als dat inderdaad zo was, dan zullen ze hier wel een ander merk hebben genomen. Kom eerst maar eens met bewijs dat niet te weerleggen is. Voor die tijd geloof ik in onze overheid.
    En nu ga ik slapen. Carnaval is een aanslag op je lichaam, jongeh! Ö


    Bored.

    Mensen, denk nu eens heel logisch na.
    De dokters mannen of vrouwen die je helpen om een ziekte te bestrijden / een wonde. Dus gaan ze je nu geen ziekte inspuiten hoor! En zoals ik al eerder typte als ze die spuit over heel de wereld bijna geven, moet hij zeker genoeg getest zijn! En wat betreft met die meisjes in Amerika dat kan vannalles geweest zijn. Maar van die spuit? Daar moet ik genoeg bewijzen voor hebben.
    Naomi heeft gesproken.



    Er is bewijs dat als je het al hebt, dat als het word ingespoten, het alleen maar geactiveerd word, en je er dan aan dood gaat. Het is bewezen, dat meisjes die het vaccin krijgen, 50% meer kans op baarmoederhalskanker krijgen.


    Your make-up is terrible

    (...)
    Als dat inderdaad zo was, dan zullen ze hier wel een ander merk hebben genomen. Kom eerst maar eens met bewijs dat niet te weerleggen is. Voor die tijd geloof ik in onze overheid.
    En nu ga ik slapen. Carnaval is een aanslag op je lichaam, jongeh! Ö


    Ze nemen hier ook een ander merk. Cervarix. Maar sommige geven Gardasil, andere Cervarix.


    Your make-up is terrible

    (...)
    Als dat inderdaad zo was, dan zullen ze hier wel een ander merk hebben genomen. Kom eerst maar eens met bewijs dat niet te weerleggen is. Voor die tijd geloof ik in onze overheid.
    En nu ga ik slapen. Carnaval is een aanslag op je lichaam, jongeh! Ö

    Slaapwel x'DD


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jongeeeh,
    Alsof die dokters serieus kanker in jouw arm gaan spuiten ><.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jongeeeh,
    Alsof die dokters serieus kanker in jouw arm gaan spuiten ><.


    Ja =D


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ja =D
    Oke, ik snap het dus nu echt niet meer > <


    Only losers can act the way you do