• Hij gaat over :


    Op een dag wanneer een meisje(op dat moment iets van 8 jaar oud) naar de oceaan op een cruise gaat met haar ouders gebeurt er met het meisje iets verselijks als de boot stil ligt dichtbij een haven.Het meisje valt overboord.Haar ouders zijn in paniek.Terwijl het meisje onder water is ziet ze een jongentje zwemmen die er wel heel erg raar uit ziet.Hij heeft een vissen staart.Het jongentje komt naar haar toe gezwommen.Hij kijkt haar in de ogen.Pak haar handje en zwemt samen met haar naar de oppervlakte.Maar de boot is ver weg.Het jongetje maakte het gebaar van het strand.Het meisje knikt.En samen zwemmen ze naar de strand.Het meisje loopt het strand op.Draait zich om en kijk nog naar het jongentje die naar haar zwaait en weg duikt.Als ze op kijkt ziet ze dat haar ouders in de verte aankomen met een speedboot.Haar ouders zijn blij dat ze nog leeft en omhelsen haar.Het meisje blijft kijken naar de plek waar het jongetje verdween.Deze gebeurtenis zal haar altijd bij blijven maar de naam van het jongetje weet ze niet.Jaren gaan voorbij.Het meisje is nu 19 en gaat alleen wonen in een strandhuisje dichtbij de plek waar ze het jongentje voor het laats zag.


    Wil je meer lezen doe mijn serie dan als je wilt :) :D
    http://www.quizlet.nl/serie/20322/splash-th/

    Vet =O
    Ik heb hem gedaan =D Hijs leuk


    Your make-up is terrible

    Vet =O
    Ik heb hem gedaan =D Hijs leuk




    Dank je :D

    Nog meer mensen die hem willen doen :)

    ik zal us kijken..
    maar wil jij dan mijn sa proberen??
    xx