• Nou het zit eigenlijk zo. Ik zat laatst 2 en een halve dag een boek te lezen van Stephenie Meyer, Je weet wel de schrijfster van Twilight en ik zat dus Twilight te lezen. Ik was eerst verzot op Bill van Tokio Hotel. en nadat ik het boek gelezen heb ben ik verzot op Robert Pattinson, diegene die Edward speelt. En ben ik niet meer verzot op Bill.

    Voor de mensen die willen afkicken van Bill lees een interesante boek en hopelijk niet verliefd worden zoals ik -____-"xDxDxDxD


    FireFlies Above My Head

    (...)
    kooop ze. :X


    Telkens als ik in een boekenwinkel kom dan vraag ik aan de kassasierster en die zegt dan "Uitverkocht" en dan ga ik naar een ander winkel en dan is het ook uitverkocht Damn ik haat dat!!:|


    FireFlies Above My Head

    (...)
    o_o.
    vaagheid.
    ik heb het iig nog nooit meegemaakt en ik hoop dat zo te houden.
    ook lullig als je verliefd wordt op een figuur in een boek dat gewoon verzonnen is. :')



    Wees blij dat je dat nooit meegemaakt hebt ,
    ze was er zeker een maand depri van.
    Ze zat altijd maar gezichten te tekenen met de accenten gelegd in hoe ze hem in het boek omschreven en die hing ze dan op.

    vet creepy.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Telkens als ik in een boekenwinkel kom dan vraag ik aan de kassasierster en die zegt dan "Uitverkocht" en dan ga ik naar een ander winkel en dan is het ook uitverkocht Damn ik haat dat!!:|


    Waarom koop je hem niet via internet ECI ?
    binnen de week had ik mijn boek al.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Wees blij dat je dat nooit meegemaakt hebt ,
    ze was er zeker een maand depri van.
    Ze zat altijd maar gezichten te tekenen met de accenten gelegd in hoe ze hem in het boek omschreven en die hing ze dan op.

    vet creepy.

    whoaa. o_o
    dat is echt echt écht eng gewoon. :l
    da's best wel niet normaal. :X
    sorry for saying that.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Telkens als ik in een boekenwinkel kom dan vraag ik aan de kassasierster en die zegt dan "Uitverkocht" en dan ga ik naar een ander winkel en dan is het ook uitverkocht Damn ik haat dat!!:|

    ik heb een veel betere dan de ECI.
    bol.com man. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Waarom koop je hem niet via internet ECI ?
    binnen de week had ik mijn boek al.


    Ik mag het niet van mijn ouders omdat ze zeggen dat ze bedriegen en bla bla bla en dat soort dingen dus int nederlands ik mag het niet op internet kopen!!


    FireFlies Above My Head

    Ik ben ook jongensgek, maar ik ben slim want ik ben jongensgek bij de jongens die ik kan krijgen, uit m'n buurt n_n

    (...)

    Ik mag het niet van mijn ouders omdat ze zeggen dat ze bedriegen en bla bla bla en dat soort dingen dus int nederlands ik mag het niet op internet kopen!!

    zulke grote firma's lichten je heus niet op, hoor.
    zoveel positief commentaar.
    ik heb al mijn bestellingen keurig tussen 3-4 werkdagen ontvangen, dus dit is écht geen oplichterij.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.