• Is het normaal dat al je vriendinen niet opkomen daagen waneer je je verjaardag viert.. of doen alleen die van mij dat...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh, die van mij ook niet
    Zeggen achteraf dat ze niet kunnen.


    Your make-up is terrible

    Als je ze uitnodigt moeten ze komen, anders zijn ze niet goed bezig.

    Omg.
    Dat is ziek ><. Ik zou snel nieuwe vriendinnen zoeken. Zoiets doe je gewoon niet.


    I recycle my thoughts.

    Omg.
    Dat is ziek ><. Ik zou snel nieuwe vriendinnen zoeken. Zoiets doe je gewoon niet.

    En hoe,, iedereen ziet me als een Megoll hierzo.. en ik kom nooit buiten de grens vaan Voorburg en DenHaag.. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bij mijn vorige verjaardag heb ik van twee vriendinnen een sms'je gekrgen met gelukkige verjaardag. Van de rest heb ik gewoon niets gehoord. En toen ik zei dat ik jarig was geweest, moesten ze plots allemaal naar de tandarts, de dokter en tennisles en weetikveel wat nog >< Leuke vrienden.


    Listen to what we're not saying..

    Mijn vrienden konnen niet komen omdat er jongens en alcohol waren. ^^


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Bij mijn vorige verjaardag heb ik van twee vriendinnen een sms'je gekrgen met gelukkige verjaardag. Van de rest heb ik gewoon niets gehoord. En toen ik zei dat ik jarig was geweest, moesten ze plots allemaal naar de tandarts, de dokter en tennisles en weetikveel wat nog >< Leuke vrienden.

    better dan er helemaal niks meer van horen ;]
    of eerst zeggen dat jhe wel kna,,, en dan safonds laat nog ff smsen dat jhe niet kan..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    dat is kei zielig !!


    ben jij vandaag jarig ?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik ben vrijdag jarig, als het maar dúrven te vergeten ! :3


    All was well.

    dat is kei zielig !!


    ben jij vandaag jarig ?

    nhee dinsdAG.. mar dan hebben we maar 1 uur sgool, daarna moet ik wagten voor die Prik die ik moet hallen.. Maar ik geloof dat geen van alle weten dat ik dan egt jaarig ben.. Net als VrigJaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    better dan er helemaal niks meer van horen ;]
    of eerst zeggen dat jhe wel kna,,, en dan safonds laat nog ff smsen dat jhe niet kan..


    Ja, dat is waar. Maar ik had altijd voor iedereen mooi een kaart en een klein cadeautje gekocht en dan laten ze niks van zich horen O.o
    Dat is echt stom als ze 's avonds nog gaan sturen --'


    Listen to what we're not saying..

    dat zijn geen vriendinnen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tha same here! >.<
    een vriendin die komt niet opdagen omdat ze met een jongen een weddenschap had dat ze niet met hem naar de film durfde... en achteraf blijkt ze hem een enorme eikel te vinden...


    dream, dare, fly!

    Nee dat is niet alleen bij jou. ik had een keer een feestje met 7 meisjes oke in totaal dan acht met ik erbij. en 4 kwamen niet opdagen -_-'
    2 hadden niet afgezegt en andere die moesten wat doen ofzoo -_-' echt stom. sindsdien praat ik niet tegen hun 4. want ze doen dom tegen mij.
    kind off weird XD


    Special Love <3