• Hoii ! ^^

    Ik moest vandaag mijn prik halen voor baarmoederhals kanker. nou,ik verneemde er helemaal niks van.Tenminste,Op dat moment niet nee. Maar daarna werd ik tog misselijk,En voelde me ligt in me hoofd worden. En kreeg het heel warm.Dat is nu wel over,maar nu doet mijn arm fackingg pyn! Ö de prik moest in mijn linkerarm,terwijl ik links ben! En ik kan dus moeilijk schrijven,En me arm niet eens helemaal omhoog doen ! En NEE ik stel me niet aan.Ik meen het egt,dat me arm pyn doet wanneer ik hem optrek,Of wil strekken! =[

    Dat wou ik dus ff delen met jullie! ^^

    Bedankt voor het lezen x


    Sometimes it's best not to care.

    ik moet hem over 8 dagen
    10 maart :O
    ik vind het echt zo eng xD.
    maarja :P


    Nvt

    Aaah. <3
    Arm kindje, die stoute prik moet jij geen pijn doen. <3
    Moet je een pijnstiller nemen want je mag geen pijn lijden!


    You move me ......... Kurt

    ik moet hem over 8 dagen
    10 maart :O
    ik vind het echt zo eng xD.
    maarja :P



    ik vond het eerst ook eng hoor, Maar je voelt van de prik zelf,Helemaal Niets.! ;) Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn, alleen daarna krijg je wat last van je arm, tenminste dat heb ik dan.Dat hoeft niet te zeggen,dat jij dat ook krijgt!

    Succes hea! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Aaah. <3
    Arm kindje, die stoute prik moet jij geen pijn doen. <3
    Moet je een pijnstiller nemen want je mag geen pijn lijden!



    Hihi, dankje lieverdd voor je medelijden ! :Y)

    Ik heb al een asprine gehad! ^^

    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Hihi, dankje lieverdd voor je medelijden ! :Y)

    Ik heb al een asprine gehad! ^^

    x

    Uhw. ;p
    Dan moet de pijn snel ophouden.
    En om 'on-topic' te blijven;
    Prikjes doen normaal geen pijn! (:
    Dus voor de peepz die hem moeten nemen;
    Wees niet bang, just smile.
    En trouwens, ik hoef hem lekker niet!


    You move me ......... Kurt

    (...)


    ik vond het eerst ook eng hoor, Maar je voelt van de prik zelf,Helemaal Niets.! ;) Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn, alleen daarna krijg je wat last van je arm, tenminste dat heb ik dan.Dat hoeft niet te zeggen,dat jij dat ook krijgt!

    Succes hea! (flower)
    ach ik zie het wel, maar dankje!:)


    Nvt

    Als je je arm aanspant tijdens de prik, of bij wat zwaardere spuitjes heb je inderdaad de kans dat je arm ontzettend stijf word. Niet stil houden en juist goed bewegen ^^, doe je dat niet? Dan heb je daar morgenvroeg spijt van dat kan ik je zeggen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nja.. ik dacht dat je die prik kreeg als je 12 was. Maar t kan ook zijn dat ik hem nog moet krijgen.. Of al heb gehad dus.. xD


    EGYPTIAN GOD

    ik hoef die prik niet ='DDDD.
    ik val er toch gelijk door flauw, want ik val gewoon te snel flauw maar whatever
    mn moeder had er valalles over gelezen, en het blijkt nieteens te helpen ofzo. Want als je er niet tegen kan, tegen dat middel wat ze in je spuiten, kan je dood gaan. of alsnog kanker krijgen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!