• Misschien speciaal topic over Sport?
    Je hebt nu al Stamcafé en TokioHotel en weet ik veel wat allemaal maar waarom geen van Sport? iedereen kan daar zijn EKnieuws kwijt en gewoon schoolvoetbaldagen enzo dus ik wil ghraag 1 van Sport

    Da's lang tiepen zeg :]

    top


    - -

    Voorlopig hebben we even genoeg forums. Misschien in een later stadium.

    Het EK is trouwens toch al voorbij :P


    Dit is mijn signature...

    Je kan over zoveel dingen forums maken als je zo begint.

    Jaah,ik vind het nogal onnodig,want nu met het EK praat iedereen over sport,,voetbal,maar daarvoor werd er bijna nooit over sport gepraat,en nu ook al veel minder Dusjaa,er zijn in het Algemeen eilijk heel weinig Topics over Sport,dus ik vind het echt niet nodig,en als we er een voor Sport maken,kunne we er evegoed 1 voor Huisdieren,tv-programma's,muziekgroepen,...[Zo kan ik blijve doorgaan]
    xx


    everybody needs a song.

    goed idee;)


    bla bla bla

    Nou sport komt niet zo vaak voor he? ;)
    Nu dan even het EK, maar daarna 2 jaar weer niets.
    Dush, ik denk nog redelijk onnuttig. Tenzij er ineens een sport topics bom barst.


    Je hebt altijd mensen er tussen zitten die dan 80x vragen wat je Favorieten sport is.


    Euh, hoofdje.

    De tour de France komt eraan, de olympische spelen. Dat is toch behoorlijk sport-achtig dunkt me!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)
    JaJ, en hobby's ensow zeker? Tenzij het geen sport is, of tenzij het een ander topic is ;)

    Ja dan kan je het noemen Hobby's en Sport ofzo xD

    Voorlopig hebben we even genoeg forums. Misschien in een later stadium.

    Het EK is trouwens toch al voorbij :P


    Ik weet dat het EK voorbij is maar Sport blijft bestaan en binnenkort Olympische Spelen :D