• Hi, mijn suggestie is:

    Dat je kan instellen, dat als je wachtwoord gewijzigd is door jou, je dan een mail krijgt als "geheugensteuntje

    Dat leek me handig
    Omdat ik mijn wachtwoord heel vaak wijzig....

    Wat vinden jullie?


    BUwaH...it`s one word: HOMEWORK

    idd handig ^^


    Love the way you hate me.

    Voor mij niet echt nuttig ik laat me altijd ingelogt, ik log nooit uit wnt anders dan moet ik te veel moeite doen, x'D


    *He's the one.

    Als iemand je wachtwoord weet, kan die je e-mail veranderen. Als je dan nieuwe wachtwoorden instelt, krijg diegene de mail door met je nieuwe wachtwoord, en kan hij/zij die steeds veranderd. Zodat jij er niet meer op kunt.
    En je kunt je wachtwoord op een papiertje opschrijven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als iemand je wachtwoord weet, kan die je e-mail veranderen. Als je dan nieuwe wachtwoorden instelt, krijg diegene de mail door met je nieuwe wachtwoord, en kan hij/zij die steeds veranderd. Zodat jij er niet meer op kunt.
    En je kunt je wachtwoord op een papiertje opschrijven.

    ik verander hem toch heel vaak.


    BUwaH...it`s one word: HOMEWORK

    Er bestaat ook nog zo iets als pen en papier weetje.
    Ik zie er het nut niet zo van in. En waarom zou je zo vaak je wachtwoord veranderen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    miss wel handig ter bevestiging; of krijg je die sowieso al?


    it's cool to know nothing.

    Moet je je ww maar niet steeds veranderen =.=

    miss wel handig ter bevestiging; of krijg je die sowieso al?

    nee, dat tog het ide???

    Ik ben tegen. Als iemand je e-mailadres hackt heeft ie ook meteen je inloggegevens van Q.

    Mocht je je wachtwoord vergeten dan kun je altijd een nieuwe toegestuurd krijgen.


    Dit is mijn signature...

    Ik ben tegen. Als iemand je e-mailadres hackt heeft ie ook meteen je inloggegevens van Q.

    Mocht je je wachtwoord vergeten dan kun je altijd een nieuwe toegestuurd krijgen.

    Ik ben tegen. Als iemand je e-mailadres hackt heeft ie ook meteen je inloggegevens van Q.

    Mocht je je wachtwoord vergeten dan kun je altijd een nieuwe toegestuurd krijgen.

    oke, slotje denk ik???