• Hi Guys,
    wie kent er hier Urbanus? Die gozer is echt zo geniaal. Dat lied Madammen met nen bondjas is zo leuk. Hij is echt al jaaaaaren mijn idool:Y). Wat een leuke knul!
    Oja, dat lied De aarde moet je ook eens luisteren, die is ook heel leuk :'D.
    http://www.youtube.com/watch?v=4N-C8QCHetY


    rules don't stop me

    WHAHAHAH hij is ook van van van die films, even de naam kwijt, Hector, en de 7e hemel ofzo?
    Echt jonge, ik heb me kapot gelachen om hem, hij is zoooo leuk :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Toch brandt de zon in Afrika, de negertjes tot chocola, maar bijt ze niet want anders gaan ze schreeuwen.


    rules don't stop me

    Ik hou van die kerel! :'D Ik keek ook altijd naar Urbain. Er is zoiets dat ik mij nog kan herinneren. De dochter zei 'Maar papa, de school is wel naar de andere kant, he.' Dan zei Urbain: 'Ja, maar vannacht is de aarde een beetje scheef gezakt en daarmee ligt de school nu daar!' x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Is hij niet een plastiek zakske die over de straten dwarrelt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    awja Urbanus x)
    Is soms wel grappig ja.^^
    Ik herinner me nog dat mijn grootouders zo'n LP van Urbanus hadden met dat liedje op. Daar hebben we trouwens nog veel geld voor gekregen toen we die verkochten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij hebben thuis keiveel singeltjes en lp's van hem liggen. Natuurlijk helemaal plat gedraaid. x]
    Ik heb ook een dvd van hem met de sketchjes van 'Meer moet dat niet zijn' en 'Ik ben een plastiekzakske'. Geweldig gwn x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind hem niet zo speciaal.


    A. ikmisje.

    Coco Flanel is heel goeie film n_n
    En ik vind zijn liedjes allemaal geweldig sexend en en Jolieen, ik heb het nieuwe Menu klaar <3


    All was well.

    Ik vind hem soms wel grappig, maar, soms gebruikt hij teveel da stemmeke van hem :)


    007

    Ik vind hem echt heel grappig.
    Maar zijn films (Hector toch) vind ik niet zo mooi. I dunno why, maar ik vind zijn sketches gewoon beter dan een filmrol.

    BTW, deze vind ik echt wel goed ...

    http://www.youtube.com/watch?v=K5DJHzZ2pbw&feature=related

    Is er iemand die al weet hoe ik heet?

    ne salami x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]