• Op een jongen van wie ik alleen zijn naam weet. En dan is het nog niet eens zeker of dat zijn naam wel echt is. Ik had vandaag een Volleybal toernooi en hij was ook schijdsrechter. Ik keek de heletijd naar hem en hij ook wel naar mij. Ik heb zijn hyves niet en kan dus gaan contact leggen. Maar ik denk dus dat ik verliefd ben want ik zocht de heletijd waar hij was.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Hij heeft geen hyves, en hij is knaaap en ik wil met hem zoenen :]


    Hij heeft geen hyves, en hij is knaaap en ik wil met hem zoenen :]
    Heeft ie echt geen hyves? Nu is de hoop verloren |:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Heeft ie echt geen hyves? Nu is de hoop verloren |:

    Nope. denk ik, want hij is neeeeeergens te vinden en Scarlet mag um niet. :Y)

    Omdat je de hele tijd zoekt waar hij is, ben je nog niet meteen verliefd (: Maar ik snap je wem ergens. Ik ben ook verliefd, al héél lang maar ik neem altijd net iets té oude jongens n_n' Heb je nog een keer zo'n volleybal toernooi? Zojhaa, dan kan je hem zijn Hyves vragen, jij durfde dat toch :') Zo nee en je ziet hem echt never nooit meet zou ik mijn zinnen op iemand anders zetten. Het is spijtig als je hem nooit meer gaat zien en écht verliefd bent, maar that's life (: Ik zie de mijne nog wel maar hij is ongrijpbaar. Verder weet ik eigenlijk niet veel meer te zeggen.
    Sterkte enzoo (:

    Misschien nog niet verliefd, maar je begint gevoelens te krijgen voor die jongen. Ik kijk ook altijd waar . is en ik ben er ook verliefd op. Nog altijd --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wachten tot volgende wedstrijd ?


    PoisonTrash on camera

    maar als je zijn naam hebt kan je altijd zoeke naar zijn hyves


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)
    Nope. denk ik, want hij is neeeeeergens te vinden en Scarlet mag um niet. :Y)
    Weet Scarlet zijn naam dan ?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wachten tot volgende wedstrijd ?

    Het was van school, hij zit bij me op school.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Weet Scarlet zijn naam dan ?

    Ja. Wij kiezen wel de leukste jongens uit met de leukste namen;
    Jordan>Roderick>Robert-jan.
    ik zat met um in 't uitstuurlokaal en hij de hele tijd naar mij kijken :Y)

    (...)
    Ja. Wij kiezen wel de leukste jongens uit met de leukste namen;
    Jordan>Roderick>Robert-jan.
    ik zat met um in 't uitstuurlokaal en hij de hele tijd naar mij kijken :Y)

    Echt wel, Jordan valt wel mee (nerd) Maar Robbert-Jan vind ik het leukst ;$.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Echt wel, Jordan valt wel mee (nerd) Maar Robbert-Jan vind ik het leukst ;$.

    Naaaah . ik haat de naam Jordan , behalve als ik wat met hem krijg maar weetje jij mag die robbbertdinges hebbun want ik hou het bij jordan want ik kan niet afkicken van um .

    Omdat je de hele tijd zoekt waar hij is, ben je nog niet meteen verliefd (: Maar ik snap je wem ergens. Ik ben ook verliefd, al héél lang maar ik neem altijd net iets té oude jongens n_n' Heb je nog een keer zo'n volleybal toernooi? Zojhaa, dan kan je hem zijn Hyves vragen, jij durfde dat toch :') Zo nee en je ziet hem echt never nooit meet zou ik mijn zinnen op iemand anders zetten. Het is spijtig als je hem nooit meer gaat zien en écht verliefd bent, maar that's life (: Ik zie de mijne nog wel maar hij is ongrijpbaar. Verder weet ik eigenlijk niet veel meer te zeggen.
    Sterkte enzoo (:

    Ik vind de jongen die ik eerst leuk vond/vindt zelf minder dan hem. Is dat normaal? En dat vragen durf ik wel voor anderen maar niet voor mezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Naaaah . ik haat de naam Jordan , behalve als ik wat met hem krijg maar weetje jij mag die robbbertdinges hebbun want ik hou het bij jordan want ik kan niet afkicken van um .

    Goedzo (krul)
    Robbert-Jan is knap :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nog iets.
    hij valt niet op emos.
    die moest gewoon even :Y)

    dat word je haar blond verfen renee.