• verliefd te zijn?
    meschien een rare vraag maar ik ben nog nooit verliefd gewaast en nu zijden een paar vrienden laats tegen me van hoe weet je dan dat je verliefd ben als je het word en nu vraag ik me dus af hoe weet je dat hoe voelt dat

    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Sorry hoor, kan ik toch ni weten ik ben geen helderziende zenne..


    zooow je bent jíj bent chaggi :X
    of je bent gewoon altijd zo^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    het is vaag.. je voelteen soort van spanning in je buik zeg maar.. wel een prettige over het algemeen ^^ dunno je moet het zelf voelen denk ik ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Verliefd zijn doet pijn. Niks vlindertjes in je buik. Het zijn steken. Diepe, pijnlijke steken. Het voelt alleen goed als de liefde van beide kanten komt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    het is vaag.. je voelteen soort van spanning in je buik zeg maar.. wel een prettige over het algemeen ^^ dunno je moet het zelf voelen denk ik ;]

    ik wil wel maar ja da heb ik niet egt zelf in de hand


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja, ik weet niet... ik heb een aantal vriendjes gehad maar ik ben ook nooit echt verliefd geweest.
    Ik denk dat je het op ten duur zelf wel doorhebt als je lang genoeg met een jongen omgaat.


    Als je maar een ananas hebt..

    Verliefd zijn is apart. Je denkt de hele dag aan hem/haar en je koppelt alle dingen die je doet aan hem/haar. Je zou het liefst altijd bij diegene zijn, altijd is diegene's armen liggen. Dit gevoel, zo warm, is pas echt heerlijk als het wederzijds is.


    Life is hard and then we die

    Verliefd zijn is apart. Je denkt de hele dag aan hem/haar en je koppelt alle dingen die je doet aan hem/haar. Je zou het liefst altijd bij diegene zijn, altijd is diegene's armen liggen. Dit gevoel, zo warm, is pas echt heerlijk als het wederzijds is.

    Inderdraad.
    Zodra het niet wederzijds is, of niet zeker, meestal alleen verdriet of vreeeeselijke zenuwen =/


    Mew <3

    Bij mij is het verschillend, als ik net verliefd ben is het allemaal heel fijn, net alsof de zon de hele dag schijnt voor jou en je kan nergens anders meer aan denken. Maar als het nou heel lang duurt, je verliefdheid, en je komt er niet van af, die ander vind jou niet leuk enz... Dan kan het nogal pijn doen. Heb ik nou :(

    Net als Fighter zei, het maakt je en het breekt je.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)