• Oké voor degene die het nog niet weten:

    Maya's hebben een kalender. Die is is miljoenen jaren oud. Die kalender stopt dus op 21/12/12 ook Doomsday genaamd. Volgens hen staan de zon, het zwarte gat, en de ( nog niet ontdekte ) planeet Nibidu op één lijn. Daardoor komt de zon veel dichter bij de aarde en wordt het tot 69° in Europa, 98° in Afrika, 87 ° in Amerika, 99 ° in Australié en Nieuw-Zeeland, en zo'n 45 ° in Alaska, de Noord-Pool, en de Zuid-Pool. Daardoor smelt het ijs en zal de aarde overstromen. Dat betekent dus het einde van de wereld en dus ook DE MENSHEID

    de teaser/trailer van de film:
    http://www.youtube.com/watch?v=5VXa82AuwHU

    MIJN MENING:
    ik geloof wel dat er iets zal gebeuren op 'Doomsday' maar ik denk niet dat we allemaal zullen sterven (hoera) (yeah) (Y)
    Maar aan de andere kant geloof ik wel dat de aarde is aan het opwarmen.. Nou weten jullie hier wat meer van of willen jullie je mening schrijven schrijf maar een ( nuttige ) reacties niet van die reacties van ' ik geloof er geen bal van ' alstublieft
    Dank u wel voor het lezen please doe effie moeite en schrijf een reactie
    Waldo en Daan (doeg)


    Take my hand tonight

    Schaam je niet
    Ik had hem ook pas in groep 5 op goed geluk ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wie gelooft het als ik zeg dat ik geen zwembad diploma heb? x)

    Een kakkerlak :Y) ik dus, want ik kan niet meer zwemmen omdat ik kakkerlak ben geworden XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Schaam je niet
    Ik had hem ook pas in groep 5 op goed geluk ><

    Ik zit in het 3e middelbaar , bijna 4e, en wij hebben al vanaf het eerste middelbaar geen schoolzwemmen meer x)

    En ik heb nooit me diploma ervoor gehaalt :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ik zit in het 3e middelbaar , bijna 4e, en wij hebben al vanaf het eerste middelbaar geen schoolzwemmen meer x)

    En ik heb nooit me diploma ervoor gehaalt :8

    nu zijn we bezig over zwemmen, kakkerlakken en rijbewijzen..


    Take my hand tonight

    Al die melige reacties lachen xD
    en in 2012 is de olypische zomerspelen in Londen (engeland zou er voor betaalt hebben om het in Londen te laten gebeuren)
    en ik geloof gewoon dat het gewoon lekker doorgaat net als vroeger ;) en de ziener Notredamus zei dat de wereld zal eindigen in 7000 dus dat ben ik allang voetie


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    ONTOPIC MENSEN!

    Laten we nog genieten van de tijd die ons rest (y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De nacht voor doomsday koop ik een dikke vette slaappil en ga die hele dag door slapen. That's what I'll do.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou.. wat er dan gaat gebeuren.. zo spectaculair is het niet x]..


    Wie du mir, so ich dir.

    ik kan nie wachten eerlijk gezegd zie ik da wel zitten een megagolf XD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik kan nie wachten eerlijk gezegd zie ik da wel zitten een megagolf XD
    haha zoeen hebben ze ook in DisneyLand Orlando


    Take my hand tonight