• omg,op school hadden ze het over pro anna profielen en we mochten er een paar lezen
    er staan letterlijk dingen in waarvan je dood gaat Ö
    ik schrok me de tering,die mensen dide dat verhemelen zijn toch ziek Ö
    misselijkmakend gewoon >,<


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik vind dat een pro-ana website maken eigenlijk gewoon aansporen tot zelfmoord is, want die meisjes gaan zich helemaal uithongeren.
    Zeker meisjes die onzeker zijn, als je hun vertelt dat ze mooier, beter ed worden door zo slank te zijn geloven ze dat.
    Ik vind zo mager echt niet mooi


    If you want me to listen, whisper...

    Wat is Pro-Ana precies [voelmebestweldom]


    dat is een site dat mensen aanspoort om maar dunner en dunner te worden,je kan het vergelijken met anorexia maar mensen die anorexia hebben worden automatisch dunner...een Pro-Ana kiest er zelf voor om erg dun te worden


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    dat is een site dat mensen aanspoort om maar dunner en dunner te worden,je kan het vergelijken met anorexia maar mensen die anorexia hebben worden automatisch dunner...een Pro-Ana kiest er zelf voor om erg dun te worden


    Een pro-ana site is andere mensen aansporen tot anorexia, dus om af te gaan vallen. Mensen met anorexia kiezen er sowieso voor om heel erg dun te worden, dat gaat niet automatisch. Op een pro-ana site wordt dat zeg maar verheerlijkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Een pro-ana site is andere mensen aansporen tot anorexia, dus om af te gaan vallen. Mensen met anorexia kiezen er sowieso voor om heel erg dun te worden, dat gaat niet automatisch. Op een pro-ana site wordt dat zeg maar verheerlijkt.


    Dat klopt wel maar sommige mensen met anorexia willen niet dun/dunner worden maar dan gaat het vanzelf zeg maar [als je snap wat ik bedoel]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    pro-ana is pro-anorexia, pro-anna dan ben je fan van anna.
    Ontopic: heb je ooit die 'brief van ana' gelzen? Serieus ik schrok me dood.

    Ja, die heb ik eens gelezeg, die was vreselijk gewoon!
    En er was ook zoiets met geboden ofzoiets en er stond ongeveer dit:
    Als je ons niet volgt zal je dik en lelijk zijn zoals je nu bent!
    *die vind ik zoooo grof A_A*


    Let the Night embrace you

    het is, en dieet wat je dood in houd ^^

    de kans is groter dat je 5 keer sneller een hartaanval krijgt....

    in de modellen wereld was het een trend en daardoor voelde veel meisjes zich dik en zagen die modellen als voorbeeld. maar als je als model te dun bent mag je niet meer op de catwalk


    Some angels have no wings.

    Ik hb nog nooit z'n site gezien O.o


    -

    (...)
    dat is niet helemaal waar want me beste vriendin had ook anorexia kwam ik achter toen ze steeds dunner werd en zei heeft geen problemen thuis of op school maar tog had ze anorexia.


    Psygische promblemen is niet alleen ruzie hebbenop school/thuis. Mensen met anorexia die denken van zichzelf dat ze te dik zijn, dat is een psygisch probleem


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.