• Hoii!

    omg, ik heb net egt wat doms meegemaakt. Nou kijk,Ik zit al een paar dagen thuis vanwege me rug,en heupen.Die doen zo pijn,dat ik bijna niet kan lopen.Maar ik moest vandaag naar de Ortho,En toen ging me moeder mee. nou geen probleem,Maar toen wou ze nog ff naar een supermarkt,Dus ik liep met haar mee,want een beetje beweging is ook wel goed voor me rug.Dus ik loop die supermarkt in met me moeder,enwat denk je? Kom ik een docent tegen van me school, Mevrouw Pepping. Dus ik heel snel ergens heen lopen in de winkel,maar me moeder dacht dat ik daar naar toe liep,voor koekjes:Y) Dus ik loop door die supermarkt heen me moeder te zoeken,En wat denk je? knal ik tegen die docent op. En ze keek me aan,en zei gwn ; Hoi. En ze liep verder. Omg,je wilt niet weten hoe erg ik me schaamde Ö En me moeder maar lachen! :P.

    Dit wou ik ff vertellen! ^^

    (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat lijkt me best lullig, eigenlijk x'd
    gelukkig maak ik zoiets niet mee, al lijkt het me ook wel grappig.
    En beterschap met je rug en heupen enzo ^^

    Dat lijkt me best lullig, eigenlijk x'd
    gelukkig maak ik zoiets niet mee, al lijkt het me ook wel grappig.
    En beterschap met je rug en heupen enzo ^^


    Ik schaamde me egt rot,

    En bedankt! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Omg,

    Was ook zo bij mij ,
    maar dan in de stad!
    Ze pakte me vast en zei ; hoi, kom je morgen weer op school? met zo'n blije kop x'D ik zo ; hmm en liep weg, en mijn vriendinnen lagen plat omg >.O

    AAH,
    dat lijkt me dan weer minder :'d!

    succes met je rug&heupen/.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ghaha...zo van die dingen zijn achteraf altijd om dubbel te gaan, maar op het moment zelf zijn ze idd beschamend^^


    Live for something or die for nothing