• Jaa wij hebben op school het over sprookjes(2 weken lang,Zit nog in groep 8) en nu moeten de kinderen van groep 8 morgen begeleiders zijn voor een spel. maar er doet een kind uit groep 1/2 mee een kind uit groep 4 ofzoz enzo. ik heb verstand van kinderen maar die kinderen uit me school zijn moeilijk dus mijn vraag is; wat moetik doen als die kleuters gaan huilen, omdat ze naar hun ouders willen of omdat ze bang zijn omdat ze met een GROTE meid mee lopen?x'D Bedankt alvast

    I dunno O.o


    -

    Geen idee.
    Ik heb een HEKEL aan huilende kleuters.
    Eigenlijk zowiezo aan kleuters. De meeste dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ;3 Handje vasthouden. ;3

    ik had dat vorig jaar ook op school.
    Ik heb de hele dag op 3 kiddo's gepast terwijl ik een hekel aan kinderen heb
    wees gewoon aardig dan gaat het wel goed ;3 en laat ze paardje rijden op je rug werkt asltijd.


    We can only learn to love by loving.

    Kleuterliefde <3

    Serieus ik hou van kiddo's. Handje vasthouden, en als ze gaan huilen moet je ze blij maken. Als ze geflikkert zijn bijv even handjes afvegen, kusje geven "weg au?" zijn ze ook weer happy [/droomt weg van toen ik op groep 1/2 mocht passen]


    BAM!

    Ik let juist graag op kleintjes ^^
    Je moet gewoon hun handjes vansthouden, lief zijn tegen hun nzo. En als ze beginnen huilen zei ik meestal dat ze dan nooit een flinke meid/jongen zouden worden. Dan hielden ze altijd wel op x'D


    Listen to what we're not saying..

    Hun mondjes dichtplaken.

    Ze alles beloven en zo: dat ze bv. naar Doornroosje en Assepoester gaan fzo of ze een verhaaltje beginnen te vertellen xD


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    idd,geef hun een handje,stel ze gerust,zeg dat ze straks naar mama mogen,als ze nuu flink zijn...
    zo van die dingen (:

    xx


    everybody needs a song.

    Wow veel succes,,
    das nie gemakkelijk
    x Luck


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    troosten & handje vast houden, zo lief x3


    Underdog, just look at the mess you made.

    Kleuterliefde <3

    Serieus ik hou van kiddo's. Handje vasthouden, en als ze gaan huilen moet je ze blij maken. Als ze geflikkert zijn bijv even handjes afvegen, kusje geven "weg au?" zijn ze ook weer happy [/droomt weg van toen ik op groep 1/2 mocht passen]



    Ik hou der ook van, maar soms stoppen ze niet met huilen.kusje geven

    Zeg dat ze, als ze flink meedoen, daarna naar hun mama of zo mogen, maar eerstm oeten ze flink zijn. En knuffleen, troosten, zeker :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg dat ze, als ze flink meedoen, daarna naar hun mama of zo mogen, maar eerstm oeten ze flink zijn. En knuffleen, troosten, zeker :P


    Omg, ik vertel wel hoe ik het heb overleefd.

    Op de kop houden en op en neer schudden, werkt altijd.
    Of een kurk in hun mond stoppen.
    Nee okee.
    Gewoon op hun rug kloppen, optillen en knuffelen. :Y)


    You move me ......... Kurt

    Hun mondjes dichtplaken.


    Lekker lief ben jij.x'D Nee dat doe ik zekker niet