• Al ongeveer 2weken kom ik samen met me moeder in de SuperDeBoer, we gaan vaker naar Alberheijn.. Maar we gingen dus weer eens naar SuperDeBoer.. Daar zijn er vullers aan het vullen.. Er zit een jongen bij en als ik de winkel kom kijkt hij steeds naar mijn! Echt elke keer weer, niet dat ik het erg vind. Wat zouden jullie doen? Ik heb ook bij SuperDeBoer gesolisiteerd, niet aleen voor hem maar ook voor money. Wat zouden jullie doen?!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Negeren en als hij het nog eens doe een klap geven :'D? Ik vind die topics van tegenwoordig toch maar zeikerig hoor --' Iedereen denkt meteen dat er iemand op hem/haar is als ie alleen nog maar kijk>< -Slecht gehumeurd, let er gewoon niet op-

    Terugkijken? x'D
    nee x'D misschien begroeten xD


    never say goodbye.

    Negeren en als hij het nog eens doe een klap geven :'D? Ik vind die topics van tegenwoordig toch maar zeikerig hoor --' Iedereen denkt meteen dat er iemand op hem/haar is als ie alleen nog maar kijk>< -Slecht gehumeurd, let er gewoon niet op-
    Ik ga niet zomaar slaan hoor, dat kost dan mijn baantje, niet zo slim dan he? Ik vind het wel grappig hoe hij doet


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik weet niet. Weet je zeker dat hij naar je kijkt? Ik heb namelijk ook een jongen op school die ik ken. En hij mij, maar elke keer kijkt hij mij aan. En als ik dan op msn vraag waarom hij keek zegt hij: 'Ik heb je helemaal niet aangekeken. Anders had ik wel wat tegen je gezegd.'
    Maar het hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is. Maar ik zou gewoon gaan werken bij SuperdeBoer als ik jou was.


    >>>Live Ever Second! Before It's Too Late!!<<<

    (...) Ik ga niet zomaar slaan hoor, dat kost dan mijn baantje, niet zo slim dan he?


    Dat noemt men: Sarcasme lieve schat (:

    Oeh, k zou niks doen, haha, ik zou dat niet eens durfen, maar als je daar gaan werken, kom je in contact met hem. ^^


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Negeren en als hij het nog eens doe een klap geven :'D? Ik vind die topics van tegenwoordig toch maar zeikerig hoor --' Iedereen denkt meteen dat er iemand op hem/haar is als ie alleen nog maar kijk>< -Slecht gehumeurd, let er gewoon niet op-
    Als je slecht gehumeurd bent, hoef je dat humeur niet op iemand anders te richten. Als ze er niet op moeten letten moet je het niet hier plaatsten. ;) Sorry.
    Ontopic: Ehm, tja, ik zou het niet weten. Toch een keertje begroeten als je daar werkt.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Als je slecht gehumeurd bent, hoef je dat humeur niet op iemand anders te richten. Als ze er niet op moeten letten moet je het niet hier plaatsten. ;) Sorry.
    Ontopic: Ehm, tja, ik zou het niet weten. Toch een keertje begroeten als je daar werkt.


    Als ik slecht gehumeurd ben doe ik dat overal. Dat is mijn karakter. Het spijt me dat ik zo ingebouwd ben, had het ook anders gewenst.

    hm.. doe wat ik ook altijd doe bij onbekende die kijke :P [als je weet wat ik bedoel.. die ene keer bij de halte toen we op de tram aan het wachten waren xD]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    gewoon hoi zeggen?
    en idd wat Conspiracy zei die topics... *zucht*

    Ik vind die topics van tegenwoordig toch maar zeikerig hoor --' Iedereen denkt meteen dat er iemand op hem/haar is als ie alleen nog maar kijk><


    dream, dare, fly!

    Kijk, je doet je mond open (dat is datgene waarmee je praat) en dan komt er geluid uit (dat noemt men je stem) en probeer 'hoi' te zeggen. klinkt moeilijk maar probeer maar eens.


    -

    Kijk, je doet je mond open (dat is datgene waarmee je praat) en dan komt er geluid uit (dat noemt men je stem) en probeer 'hoi' te zeggen. klinkt moeilijk maar probeer maar eens.


    geniaalheid :Y)


    dream, dare, fly!

    Kijk, je doet je mond open (dat is datgene waarmee je praat) en dan komt er geluid uit (dat noemt men je stem) en probeer 'hoi' te zeggen. klinkt moeilijk maar probeer maar eens.


    Wat jij zegt.

    Mensen, zullen we het gezellig houden?

    Nja. Mss moet je is trgkijken maar ik zou er niet al te hard op ingaan. Mss zie je dingen die er niet zijn.


    A. ikmisje.