• Wat zijn nou echt de vakken die gewoon veel leuker zijn dan alle andere vakken?

    Pff, weet je dat ik nooit op die vraag kan antwoorden? En nee, niet omdat ik geeneen vak leuk vind ofzo. Oke, nu komt er een hele ingewikkelde uitleg aan, dus hopelijk zitten er hier mensen met VWO.

    In eerste instantie zou ik zeggen Nederlands. Omdat ik daar gewoon heel goed in ben (ik heb een 8 gehaald op vwo niveau...). Maar die docent vind ik niet zo geweldig. Want bij haar mogen we amper praten, en ze legt heel veel klassikaal uit, en dat ben ik niet gewend. Ik zit op montessori-onderwijs, en daar is het de bedoeling dat je zelfstandig werkt en de docent alleen het hoognodige vertelt. En dat je samenwerkt met anderen in de zin dat je er ook echt iets van leert. Alleen bij haar mogen we dat niet, dus die vind ik daarom niet zo geweldig.

    De aardigste docent vind ik weer die van geschiedenis. Alleen vind ik dat vak dus echt totaal niet intressant, dus daar haal ik altijd net aan een voldoende voor zegmaar. Maar die lessen zijn wel weer altijd leuk, want wat hij vertelt, vertelt hij echt heel komisch.

    Tja, dus daarom weet ik het antwoord niet zo goed:P Voor de rest ben ik ook heel goed in Duits, maar dat komt misschien ook een beetje omdat ik dat wil leren voor sporten (ik wil in de topsport van voltige komen, maar de bondcoach, dat is degene die je kan helpen met alle problemen en bepaalt wie er aan het EK en WK gaan meedoen, is Duits. Dus praat Duits. Nu ook wel Engels, maar dat kan ik niet).

    Nou, nu vind ik de reactie wel lang genoeg x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Pauze ! =D

    & Verzorging en geschiedenis,

    de rest, Bleh,


    Vampire Heart.

    Geschiedenis


    "Let them eat cake!"

    used to be : duits engels en geschiedenis (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nederlands, AK en Latijn


    I am an idiot, I move.

    Tekenen&Handvaardigheid,
    Muziek [Als ik niet alleen moet zingen.]
    Duits&Geschiedenis. ;$
    &Verzorging. [Krijg ik dit jaar]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 13:57 ]

    KindLieftTom schreef:
    Pff, weet je dat ik nooit op die vraag kan antwoorden? En nee, niet omdat ik geeneen vak leuk vind ofzo. Oke, nu komt er een hele ingewikkelde uitleg aan, dus hopelijk zitten er hier mensen met VWO.

    In eerste instantie zou ik zeggen Nederlands. Omdat ik daar gewoon heel goed in ben (ik heb een 8 gehaald op vwo niveau...). Maar die docent vind ik niet zo geweldig. Want bij haar mogen we amper praten, en ze legt heel veel klassikaal uit, en dat ben ik niet gewend. Ik zit op montessori-onderwijs, en daar is het de bedoeling dat je zelfstandig werkt en de docent alleen het hoognodige vertelt. En dat je samenwerkt met anderen in de zin dat je er ook echt iets van leert. Alleen bij haar mogen we dat niet, dus die vind ik daarom niet zo geweldig.

    De aardigste docent vind ik weer die van geschiedenis. Alleen vind ik dat vak dus echt totaal niet intressant, dus daar haal ik altijd net aan een voldoende voor zegmaar. Maar die lessen zijn wel weer altijd leuk, want wat hij vertelt, vertelt hij echt heel komisch.

    Tja, dus daarom weet ik het antwoord niet zo goed:P Voor de rest ben ik ook heel goed in Duits, maar dat komt misschien ook een beetje omdat ik dat wil leren voor sporten (ik wil in de topsport van voltige komen, maar de bondcoach, dat is degene die je kan helpen met alle problemen en bepaalt wie er aan het EK en WK gaan meedoen, is Duits. Dus praat Duits. Nu ook wel Engels, maar dat kan ik niet).

    Nou, nu vind ik de reactie wel lang genoeg x'D


    Hoezo moesten er hiervoor mensen met VWO zitten?

    bv
    (beeldene vorming)


    stay Nyappy

    Muziek & Engels.


    Destroy what destroys you.

    Frans en Engels.


    VIP - Very Important Penguin

    Eigenlijk geen enkele..
    Maar als ik toch iets moet zeggen.. Verzorging (theorie), daaruit leer je tenminste nog iets (:
    En nee, dat is niet dat je leert hoe je je moet verzorgen.. maar je kan het beschrijven als voorloper voor verpleegkunde (:

    ik vind geschiedenis en biologie maar ik krijg ze niet meer dus nu is het tekenen ^^


    Life up to your own espectations

    o.o
    weekveel, ligt aan de leraren dus dat is pas bekend over een week :'D.


    ok

    Frans
    omdat die leerkracht en ik altijd eindeloze discussies aangaan en we dan amper les hebben
    Wiskunde
    omdat ik en mijn vriendin die dude altijd pesten (sorry dat is slecht maar hij vraagt er gwn om)
    informatica
    omdat wij altijd in de aparte klas zitten ik en enkele mensjes en dan kan je eigenlijk doen wat je wilt
    en informatica is mijn beste vak :P


    Don't walk away and leave without a reason.

    nah oke als ik toch moet kiezen; engels en wiskunde :'D.


    ok