• Heytjes iedereen, zie mijn fotoboek, de laatste nieuwe foto van Bill en Tom en Billchen heeft nog steeds z'n dreads^^

    xx C

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=111867



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Url van link gemaakt.)


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik vind Bill er echt niet mee staan.
    tis lelijk en geeft ne onverzorgde indruk bij hem.
    Maarjah tis zijn keuze.

    en tom is wel cute met die muts


    I need you like a heart needs a beat

    Die foto had ik al gezien en ik vind die foto echt mega schattig! En Tom is daar kei mooi! En Bill is daar dan weer schattig. Het staat hem! ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    Heeft hij dus wel kort haar?
    Of wel nog gewoon lang haar, maar zonder dreaddingen?


    Het is ook niet kort, het waren naar horen zeggen geen echte dreads. Na die foto met die auto's is er nog een filmpje gekomen, daarop zie je Bill die uit of in zijn auto stapt met gewoon weer gewoon lang haar, ik denk wat eht wel net iets korter was dan normaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is ook niet kort, het waren naar horen zeggen geen echte dreads. Na die foto met die auto's is er nog een filmpje gekomen, daarop zie je Bill die uit of in zijn auto stapt met gewoon weer gewoon lang haar, ik denk wat eht wel net iets korter was dan normaal.


    Godzijdank dan!!!


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Godzijdank dan!!!


    Ach ja, ik heb het ook maar gelezen, gehoort en het filmpje gezien, misschien gewoon afwachten tot er weer wat meer nieuws is over de jongens vóór je, je voer hen druk gaat maken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach ja, ik heb het ook maar gelezen, gehoort en het filmpje gezien, misschien gewoon afwachten tot er weer wat meer nieuws is over de jongens vóór je, je voer hen druk gaat maken.


    Ik maak me de laatste tijd inderdaad te druk over al die dingen. :S
    Maar ik ben bang dat het ineens heel slecht met ze gaan en dat het zomaar afgelopen is....
    Gelukkig zie je op deze foto wel dat ze er redelijk gezond uitzien! :)


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Het is ook niet kort, het waren naar horen zeggen geen echte dreads. Na die foto met die auto's is er nog een filmpje gekomen, daarop zie je Bill die uit of in zijn auto stapt met gewoon weer gewoon lang haar, ik denk wat eht wel net iets korter was dan normaal.


    Dat filmpje is door mij in een reactie geplaatst in dat topic: 'Bill zijn haar is weg'


    -

    (...)

    Ik maak me de laatste tijd inderdaad te druk over al die dingen. :S
    Maar ik ben bang dat het ineens heel slecht met ze gaan en dat het zomaar afgelopen is....
    Gelukkig zie je op deze foto wel dat ze er redelijk gezond uitzien! :)


    Ze hebben dan ook een tijdje 'vakantie' gehad, dus ja, ze hebben ook dingen gedaan dat ze zelf wouden, zoals nummers schrijven, opnemen, het nieuwe album dat op komst is, maar het kan altijd wéér slecht met ze gaan, maar ik heb al gemerkt dat je, als je je daarover gaat druk maken je er zelf ook onder kan gaan lijden, met roddels enzo kan je beter wachten tot je het van ze zelf hoort.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dat filmpje is door mij in een reactie geplaatst in dat topic: 'Bill zijn haar is weg'


    Ik heb het ergens anders gezien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik heb het ergens anders gezien.


    Ik mag het toch wel zeggen ><


    -

    (...)

    Ik mag het toch wel zeggen ><


    Ja hoor (: ik heb die link ook gezien enzo..maar daarvoor had ik het gewoon al ergens anders gezien. Ik bedoelde het ook niet kattig ofzo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja hoor (: ik heb die link ook gezien enzo..maar daarvoor had ik het gewoon al ergens anders gezien. Ik bedoelde het ook niet kattig ofzo


    Oh, oke. ^^


    -

    Ik vind hem het niet zo staan.


    A. ikmisje.

    AAJ LIKE.
    Deal with it. (;

    Bill is lelijk op die foto. En Tom staat super met mutsjes ^^


    Only losers can act the way you do