• Heey
    euhmm
    ik vind al een jaar een jongen leuk ik heb alleen nog niks durfen doen en nu is het zo dat hij volgend jaar bij mij in de klas.
    zouden jullie me tips kunnen geven hoe ik kan proberen naar hem toe te gaan want ik ben nogal verlegen,..
    alvast thnx(K)


    Haters Make Me Famous

    Ehm, ken je hem al wel of niet?
    Als dat niet zo is dan kun je gewoon naar hem toe gaan met de mededeling dat je meer mensen wilt leren kennen. En dan gewoon met hem omgaan enzo, sorry maar ik ben er echt heel nuchter in dus aan mij heb je misschien niet zo veel.
    Succes!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ehm, ken je hem al wel of niet?
    Als dat niet zo is dan kun je gewoon naar hem toe gaan met de mededeling dat je meer mensen wilt leren kennen. En dan gewoon met hem omgaan enzo, sorry maar ik ben er echt heel nuchter in dus aan mij heb je misschien niet zo veel.
    Succes!
    xoxo

    ik ken hem wel ja...
    maar niet echt heel goed...


    Haters Make Me Famous

    Begin met oogcontact (cool)
    Gewoon spontaan zijn, en op hem aflopen of als er mensen bij hem staan die je kent kan je naar hun toegaan enz ...
    nouja ben ook erg nuchter in die dingen maargoed Succes !
    XKUS.

    O dat is goed dan. Dan zou ik op hem afstappen. Gewoon vrienden zijn ofzo en hem leren kennen en kletsen. En dan later een beetje meer beginnen te flirten enzo. En als einde misschien wel een mooie verkering;)

    xoxo


    Why don't you break my heart

    of met hyves ofzo,. met de chat gw neen goed gesprek beginnen of met MSN :'DD
    en op schoo lals je hem langs ziet lopen gwn Happy 'Haaay:)' zeggen met een sexy glimlachje er bij PEFECT tog xD ;)


    don't Worry...Be gay.

    of begin met een leuke opmerking^^

    miss krijgt hij dan ook interesse in jou;
    en is het een stuk makkelijker^^

    succes drmee! =D


    it's cool to know nothing.

    in de Girlz! van deze maand(nr.8)staan tips voor openingszinnen. Begin daarmee en breek dan het ijs!
    ga met hem ergens lunchen of eet eens samen in de pauze dan kan je elkaar leren kennen. Als je denkt dat hij er klaar voor is dat jij het vraagt moet je het gewoon doen. Misschien is er met hem wel hetzelfde.
    In elk gevan succes!(hoera)ik hoop dat het lukt!
    xxxjes P

    Gewoon zoveel mogelijk met hem praten en contact leggen.Vraag eventueel zijn telefoonnummer/msn zo kun je iets afspreken en kun je minimaal vrienden worden,misschien zelfs meer.Dus zoek contact:D


    Lalalalalalalala.