• Ook Pathé Thuis doet mee aan het verdraagzaam maken van de thuis isolatie. Dit doen ze door vanaf 06 april ELKE DAG een code online te zetten in hun instagram story.

    Ik wilde dit even onder de aandacht brengen om ook hier mogelijk mensen te helpen met het aanbod van gratis films.

    Zodra je de code hebt moet je hem wel dezelfde dag nog verzilveren op Pathe-thuis.nl/kado. Dan heb je 30 dagen om de film te kijken en zodra je op Start drukt heb je 48 uur om de film te kijken.

    En wie al helemaal het pathé gevoel willen krijgen kunnen hier een template van de Pathé popcorn bakken downloaden. (;

    Veel kijkplezier!

    HIER DE LIJST MET DE LINKS EN DE CODES:
    DAG
    06 april
    07 april
    08 april
    09 april
    10 april
    11 april
    12 april
    13 april
    14 april
    15 april
    16 april
    17 april
    18 april
    19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    FILM
    Rambo : Last Blood
    Huisvrouwen bestaan niet
    Guy Pearce : Disturbing the peace
    Chef
    Night Hunter
    Slumdog Millionaire
    De familie Slim
    Dummie de Mummie
    Hacksaw Ridge
    Overboard
    The Room
    F*ck de liefde
    Braven
    Home Again

    Boyhood
    Superbad
    Stronger






    CODE
    RAMBOCODE
    HBN1KADO
    PEACEKADO
    CHEFKADO
    NIGHTKADO
    SLUMKADO
    LIMKADO
    DDM3KADO
    RIDGEKADO
    OVERBOARD
    ROOMKADO
    FCKLIEFDE
    JASONKADO
    HOMEAGAIN

    HOODKADO
    SUPERBAD
    STRONGER







    [ bericht aangepast op 23 april 2020 - 19:38 ]


    Credendo Vides

    Oh mijn topics
    Had het gelezen maar elke dag opzoeken wordt m denk niet maar even topic kijken lukt wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MT, wat voor 'n soort films zijn 't? Films die al lang op tv/Netflix staan of recentere films? 😄


    You were born original, don't die as a copy.

    *O* Wat een goed idee om hier een topic voor aan te maken!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaaf dat Pathé dit doet!

    @DreamerN
    Is er nog een film waarvan jij hoopt dat die voorbij zal komen?


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    MT, wat voor 'n soort films zijn 't? Films die al lang op tv/Netflix staan of recentere films? 😄

    Beide, biosfilms worden nu toch in vele aantallen al op streamingdiensten gezet.

    MacGyver schreef:
    Gaaf dat Pathé dit doet!

    @DreamerN
    Is er nog een film waarvan jij hoopt dat die voorbij zal komen?

    Oeh, er zijn heel veel films waarvan ik hoop dat ze die in deze actie gooien! Disney films hoeven van mij niet, want ik heb al Disney+ waar ik die allemaal op kan bewonderen. (: Maar Ik hoop bijv. Emma,(Draaide niet bij mij in de bios) Parasite & 1917 (heb ik allebei moeten missen in de bios vanwege omstandigheden, moet 1917 er nog wel even snel opgezet worden.)

    EDIT: Maar ik heb sowieso nog 15,- of zo Pathe Thuis tegoed vanwege een tegemoetkoming voor mijn Unlimited abonnement voor de tweede helft van maart. Voor deze maand een 30,- giftcard gekregen om hoe dan ook maar te besteden (Tickets, toeslagen, eten, drinken, pathé thuis.) en voor mei kunnen we beslissen of we een maand niet betalen of nogmaals een 30,- giftcard. xD Ben wel blij dat ze ook abonnementhouders een optie geven zo.

    [ bericht aangepast op 6 april 2020 - 19:06 ]


    Credendo Vides

    Kijk dit zijn de betere acties 😎


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat leuk dat ze dit doen! En dat jij het gaat bijhouden in de beginpost. =P

    Ik neem nu vooral veel films op die op tv komen. Wanneer ik me dan verveel, heb ik keuze uit lekker veel films!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    MT!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb dit ook voorbij zien komen, super handig topic! Ik kijk even welke films er voorbij komen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    DreamerN schreef:
    (...)
    Oeh, er zijn heel veel films waarvan ik hoop dat ze die in deze actie gooien! Disney films hoeven van mij niet, want ik heb al Disney+ waar ik die allemaal op kan bewonderen. (: Maar Ik hoop bijv. Emma,(Draaide niet bij mij in de bios) Parasite & 1917 (heb ik allebei moeten missen in de bios vanwege omstandigheden, moet 1917 er nog wel even snel opgezet worden.)

    EDIT: Maar ik heb sowieso nog 15,- of zo Pathe Thuis tegoed vanwege een tegemoetkoming voor mijn Unlimited abonnement voor de tweede helft van maart. Voor deze maand een 30,- giftcard gekregen om hoe dan ook maar te besteden (Tickets, toeslagen, eten, drinken, pathé thuis.) en voor mei kunnen we beslissen of we een maand niet betalen of nogmaals een 30,- giftcard. xD Ben wel blij dat ze ook abonnementhouders een optie geven zo.


    Dus Frozen 2 heb je al drie keer gezien? ;) Parasite & 1917 ken ik wel van dat ik ervan heb gehoord. Emma niet.

    Dat hebben ze dan wel goed geregeld bij Pathé!


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dus Frozen 2 heb je al drie keer gezien? ;) Parasite & 1917 ken ik wel van dat ik ervan heb gehoord. Emma niet.

    Dat hebben ze dan wel goed geregeld bij Pathé!

    Haha, ik had Frozen 2 al drie keer in de bios gezien (': Sinds die op Disney+ staat inderdaad nog een paar keer.
    Emma is een Jane Austen verfilming en om het even heel simpel te zeggen is het een rom-com geschreven in 1815.


    Credendo Vides

    Nou... Tot nu toe nog niet echt iets heel interessants..

    Vraag me wel af of ze nu dus op de 15e weer 'Huisvrouwen bestaan niet' gaan doen zoals ze eerder aangegeven hadden met de kalender. Er was gezegd dat ze 23 films weg zouden geven, dus dat zou dan niet kloppen als ze films twee keer doen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Nou... Tot nu toe nog niet echt iets heel interessants..

    Vraag me wel af of ze nu dus op de 15e weer 'Huisvrouwen bestaan niet' gaan doen zoals ze eerder aangegeven hadden met de kalender. Er was gezegd dat ze 23 films weg zouden geven, dus dat zou dan niet kloppen als ze films twee keer doen.

    Nee, ze hebben al gezegd dat ze die naar voren hebben gehaald en dat er op de 15e dus een andere film komt. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ah oké, die statement heb ik dan gemist. xD


    Credendo Vides

    Staat nog niks tussen voor mij. 🤔


    You were born original, don't die as a copy.