• Ja mensen, die enge vent stopt... & dat vind ik niet leuk, ik bedoel, hij is dan wel een creep enzo, maar ik vind wel dat hij goeie muziek maakt...
    Nu geeft hij als afscheid in juli 10 concerten in Londen (waarom daar?!). En dan doet hij de liedjes die het publiek wilt (hoe stoer ^^). En mijn broer gaat samen met 2 vrienden proberen kaartjes te scoren voor een concert, hoe gaaf is dat n__n
    Maar wat vinden jullie ervan dat MJ stopt?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is hij al een tijdje aan het doen hoor, niet zingen ofzo. Hij doet dit waarschijnlijk alleen maar omdat hij in geldnood zit, wat hij ook al een tijdje heeft. Hij zou eerst nog een album uitbrengen, maar dat deed hij niet door geldtekort.
    Dit word het definitieve einde van Michael Jackson...
    btw MJ is ook Michael Jordan xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    jammer, ik heb al zijn nummers op mijn mp3 staan. Ik vind hem echt goed! :)

    xx


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Lol, dat zeggen ze allemaal 'wij gaan stoppen'.
    Tot hij het geld ruikt wat die concerten gaan opbrengen..............


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik had het gehoord op de radio, ze dachten eerst dat hij er weer helemaal in wou gaan omdat hij een tour gaat maken, blijkt dan dat hij gaat stoppen.
    Ik vind hem echt geweldig zingen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik ben nooit een fan geweest, maar iedereen kent hem en daarom vind ik het spijtig dat hij stopt.


    -

    Het word tijd ook, niet dat ik wat tegen hem heb.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Dat is hij al een tijdje aan het doen hoor, niet zingen ofzo. Hij doet dit waarschijnlijk alleen maar omdat hij in geldnood zit, wat hij ook al een tijdje heeft. Hij zou eerst nog een album uitbrengen, maar dat deed hij niet door geldtekort.
    Dit word het definitieve einde van Michael Jackson...
    btw MJ is ook Michael Jordan xD

    hij zit totaal niet in geldnood ><.
    hij is ernstig ziek, door al zijn operaties heeft hij een bacterie in zijn lichaam die iets met hem doet, al zijn vlees opeten ofzo, dat heb ik al een paar keer gehoord en gelezen.


    -

    Dat is hij al een tijdje aan het doen hoor, niet zingen ofzo. Hij doet dit waarschijnlijk alleen maar omdat hij in geldnood zit, wat hij ook al een tijdje heeft. Hij zou eerst nog een album uitbrengen, maar dat deed hij niet door geldtekort.
    Dit word het definitieve einde van Michael Jackson...
    btw MJ is ook Michael Jordan xD


    Phuh... Hier betekent MJ gewoon Micheal Jackson, de Micheal Jordon die rot maar een einje op... ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het is meer dan logisch dat hij stopt. Weetje? Hij sukkelt al een hele tijd met zijn gezondheid. Hij kan niet meer op zichzelf leven, rechtstaan, moet in een rolstoel zitten etc. Het verwonderd mij niet echt,hoor.

    Dies ècht zoo fake! [/Mijn Mening.][A']


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Hij rockt!


    maar als hij wil stoppen, moet hij dat gewoon doen.

    Hij zong/ zingt toch ook al een heel eind niet meer?
    Achja, het is gewoon voor het geld.
    Want had hij niet hele grote schulden fzo? (Heb ik in een of andere boekje gelezen)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het ook stom ö


    I don't need words to feel those lips.

    Dat is toch ook verschrikkelijk.. =.=
    Ik zag dat die z'n lippen weer had verbouwd, met die aankondeging van this is it.
    Drama die man, was die maar gekleurd gebeleven, dan had ik geen problemen met hem gehad.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Maar als je dan de foto's van die man ziet...
    Een beetje logisch.. Vind ik dan.


    So silently, you make my day so unreal and never ending