• Jaa mensen ik ben ergens verslaafd aan, ik ging gisteravond Slumdog Millionaire kijken op internet, en die film is GEWELDIG
    Hier de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=AIzbwV7on6Q

    En een soundtrack gezongen door Nicole van PCD: http://www.youtube.com/watch?v=UFpZ2mlR04I&feature=channel_page

    En een vraag; wie weet of ie al in de bios draait?

    en wat vinden jullie van de film

    ik heb er al veel over gehoord maar nog niet gzien x) eigelijk weet ik zelfs niet waarover hij gaat x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil 'm zien. Maar die klotefilm komt niet in de bios. ><


    -

    Ik wil hem ook zien. Mijn mama heeft hem al in de bios gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mah. Waar gaat-ie over?


    rules don't stop me

    Ik heb hem al gezien, donderdag met school maar ze moesten hem helemaal uit Leuven laten komen, dus of 'ie al echt uit is geen idee, maar de film is idd goed!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wil die zo graag zien. :Y)
    Maar ik weet niet of die bij ons in de cinema komt.

    Oeh, klinkt cool


    rules don't stop me

    Oeh, klinkt cool



    die film is ook cool.

    Ik wil die zo graag zien. :Y)
    Maar ik weet niet of die bij ons in de cinema komt.



    Hij is heel bekend in VS & INDIA en NL & Belgie en nog veel meer landen dus hij komt wel uit in belgie.

    ik heb hem gister in de bios gezien. en omg die film is zoo goed o.o
    heel mooi gemaakt en ook vet zielig, terwijl het aan de andere kant ook positief blijft enzo.


    There are several things that I have been doing wrong.

    (...)


    Hij is heel bekend in VS & INDIA en NL & Belgie en nog veel meer landen dus hij komt wel uit in belgie.


    Ja, maar de cinema waar ik naartoe ga, is kutklein, dus ze spelen er niet zoveel films. Maar ik ga wel gewoon naar Antwerpen. Daar zullen ze die wel spelen. :Y)

    ik heb er weleens wat over gehoord. Dunno of ik hem wel zien. x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik wil die ook zien! Mijn zus zag die op het internet en ze zei dat het echt een aanrader was. Nu wil ik die zo snel mogelijk zien. :'d

    ik heb hem gister in de bios gezien. en omg die film is zoo goed o.o
    heel mooi gemaakt en ook vet zielig, terwijl het aan de andere kant ook positief blijft enzo.



    jaa, ik moest ggewwoon huilen