• Een vriendin van mij zet filmpjes op youtube, en deze filmpje is zo erg, ookal heb je geen geluid je moet kijken hoe ze doet http://www.youtube.com/watch?v=LLox5kHN5aY&feature=channel_page je gaat STUK

    Latoya latoya toch. Wat zet ze zichzelf voor schut.


    -

    En waarom reageren er mensen op dat filmpje met het feit ze het mooi vinden. O.O


    -

    Ik vind d'r haar mooi...


    No growth of the heart is ever a waste

    O Mijn God... O__o


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind d'r haar mooi...



    Omg I Dont Like haar haar

    Hajar, ik snap dat je haar lelijk vindt zingen, maar is dit niet wat teveel van het goede? Ik bedoel, aan de ene kant is het wel zielig. Als ze reacties en complimenten krijgt waaruit blijkt ze haar goed vinden zingen, gelooft ze dat en denkt ze dat ze goed vind zingen.
    Sorry, maar aan een kant vind ik het eigelijk wel zielig. (:


    -

    omg srry niet echt mooi, idd
    en Recoiled weet hoe ik over haar denk x'D
    haar vriendin had me op hyves uitgescholden omdat ik op zown filmpje had gereageerd waarop ze zat te tandenpoetsen ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)


    Omg I Dont Like haar haar


    m2


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind haar eng X_x


    We can only learn to love by loving.

    Hajar, ik snap dat je haar lelijk vindt zingen, maar is dit niet wat teveel van het goede? Ik bedoel, aan de ene kant is het wel zielig. Als ze reacties en complimenten krijgt waaruit blijkt ze haar goed vinden zingen, gelooft ze dat en denkt ze dat ze goed vind zingen.
    Sorry, maar aan een kant vind ik het eigelijk wel zielig. (:


    Jongen hallo, weetje hoe dom ze hier zingt, en het is mijn mening als jij daar problemen mee hebt zet het dan op een cd dan luister ik wel als ik tijd heb

    Ik vind haar eng X_x



    Ze zingt niet zoals ze altijd zingt dat is zo raar

    En nu zet je haar voor schut? Aaaaaaaardig.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Jongen hallo, weetje hoe dom ze hier zingt, en het is mijn mening als jij daar problemen mee hebt zet het dan op een cd dan luister ik wel als ik tijd heb


    Ja, en dan nog.


    -

    Oke, weetje het is eigenlijk haar ding ik denk dat ze het leuk vond om te laten zien wat ze kan maar voor de rest is er niks ergers aan, ik heb erger gezien dan dit soort dingen


    Some angels have no wings.

    En nu zet je haar voor schut? Aaaaaaaardig.


    Nee ik zet haar niet voor schut, maar ze zingt nooit zo, dus ik vind het raar dat ze opeens wel zo zingt, naja als je deze topic wilt sluiten mag dat