• Heuyjh,

    ik heb de geweldige ingeving gekregen om een meeting te organiseren voor CBfans hier...
    Ik zelf dacht aan Eindhoven om dat ze daar het eerst optreden als ze weer in Nederland komen, en dan kunnen mensen die nog niet zo bekend zijn met Eindhoven ook zien waar de Effenaar is!:P
    Ik wil dan bijvoorbeeld met een blaadje keigroot een Q erop zetten en daarin dingetjes van CB.
    Het zou dan natuurlijk ook leuk zijn om dingen weg te geven zoals poster etc.
    Zelf woon ik in een boerengat en overal waar ik kom kijk ik of ik iets van CB kan vinden, maar helaas niet... dus vandaar ook dit oproepje! X'D
    REAGEER alleen als het je leuk lijkt om naar een meeting te komen, en geen zinloze scheld reacties!

    Ik zat er dan aan te denken, dat het ook gewoon leuk is als fans uit brabant in eindhoven komen zeg maar en dan misschien ook een beetje cb promoten als dat van het streetteam mag... Het was gewoon mijn bedoeling om een fanmeeting in eindhoven te organiseren omdat ik zelf niet naar A'dam mag en kan. Maar op dit moment zijn er vrij weinig mensen die willen komen, dus het word nog afwachten...


    en ik zal dit ook op de cb hyves zetten...


    Dit is mijn mening...!?

    NICE ^^
    En ik wil wel komen
    als ik eens vervoer heb...


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik snap dus wat je bedoelt ><
    ik woon in België :whie:
    in een euh..nja boerengat x')
    waar dus echt niéts te doen valt.

    +dat ze ook bijna never naar België komen ><
    dus ik zou wel kunnen komen ^^ als ik kan enzow x)


    From one side to another you're thrown by your fate.

    hip idee^^

    Helaas ga ik in A'dam naar CB


    I am an idiot, I move.

    hip idee^^

    Helaas ga ik in A'dam naar CB


    the same here ^..;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ga in Eindhoven ja, maar ik ben niet zo van de meetings.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga ook in Amsterdam =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ga ook in Eindhoven
    En een meeting lijkt me leuk (:


    Mach immer was dein herz dir sagt