• Hellow,
    Euhm, ik heb een probleem en nog niet zo'n kleintje. De laatste tijd krijg ik heel veel blauwe plekken, echt zonder dat ik bijna aangeraakt wordt. Als iemand bijvoorbeeld een potloodpunt op mijn hand plaats, krijg ik er onmiddellijk een blauwe plek. Geen grote natuurlijk. We moeten volleyballen op school en als een bal op mijn onderarm/pols terecht komt heb ik er een paar minuten later een enorme blauwe plek op en doet het eigenlijk ook wel pijn. Ik ben echt bang om naar de dokter te gaan, ik haat dokters en ik wil geen slecht nieuws ofso krijgen. Want ik denk niet dat het echt normaal is? Wat denken jullie? En heeft iemand van jullie dat al eens gehad en wat deden jullie er toen aan?
    Bedankt om dit te lezen en om me te helpen.

    Gracy<33.


    Walkin' in line.

    Ik weet niet precies maar dat is toch volgens mij een soort ziekte ?? [/weet naam niet]


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet niet precies maar dat is toch volgens mij een soort ziekte ?? [/weet naam niet]

    Ik heb geen idee. Ik dacht er ook al eens van gehoord te hebben, maar durf niet naar de dokter te gaan. Misschien is het maar tijdelijk ofso?


    Walkin' in line.

    Dan kom je bloedcellen tekort, dacht ik toch echt.

    Dan kom je bloedcellen tekort, dacht ik toch echt.

    En wat moet je daar dan aan doen?


    Walkin' in line.

    Echt een keertje naar de dokter gaan, het kan echt geen kwaad.

    Echt een keertje naar de dokter gaan, het kan echt geen kwaad.

    Ik ben bang van de dokter en al zeker van het ziekenhuis. Ik ben als de dood voor ziekenhuizen. Gewoon die geur al. Maar ik wil weten wat er mis met me is, zonder naar de dokter te gaan.


    Walkin' in line.

    ,,,,,,,,


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    ,,,,,,,,

    Owja, bedankt --'


    Walkin' in line.

    (...)
    En wat moet je daar dan aan doen?

    Je hebt een ziekte, die niet vanzelf overgaat. hoe moeilijk het ook zal wezen, ga eens op bezoek bij de dokter en denk aan leuke dingen. Alles zal vast meevallen .

    Ik weet niet precies maar dat is toch volgens mij een soort ziekte ?? [/weet naam niet]
    Klopt een vriendin van mij heeft dat ook. Het is niet gevaarlijk ofzo, maar wel iets wat je in de gaten kunt houden , en misschien kun je er wel iets aan doen. Gewoon langs gaan bij de dokter als ik jou was.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Klopt een vriendin van mij heeft dat ook. Het is niet gevaarlijk ofzo, maar wel iets wat je in de gaten kunt houden , en misschien kun je er wel iets aan doen. Gewoon langs gaan bij de dokter als ik jou was.
    x.

    Het zal er wel van komen denk ik. Mijn moeder heeft me al een paar keer gevraagd waar ik al die blauwe plekken vandaan haal en dan verzin ik altijd wel een smoes. Ik durf het haar niet echt te zeggen.


    Walkin' in line.

    ik heb het zelfde als jou.
    waarscheinlijk ehb je een stollings probleem.
    ik moet elke week naar het ziekenhuis
    met dit probleem moet je ff naar de dokter.

    Je moet je over je angst heen zetten en gewoon naar de dokter gaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.