• Ik was eerst van plan hier een verhaal over te schrijven, maar aangezien ik absoluut niet uit de rode lijn van het verhaal van komen, kreeg ik het idee om er een RPG van te maken.

    Het is het jaar 2891 en het criminaliteitsniveau loopt steeds hoger op, steeds in de rustigste boerendorpjes. Een onderzoekslab moet daarom in geheime opdracht van de Amerikaanse regering een nieuw soort mensen ontwikkelen, een soort “supermensen”. Die mensen zullen niet alleen sterker en intelligenter zijn, maar ook paranormale gaven bezitten, zoals mind control, telepathy, telekinesis, and teleportation. Ze blijven experimenteren en ze slagen er uiteindelijk in om een middel te maken. Als laatste testfase krijgen dode mensen, of eigenlijk mensen waarvan gedacht werd dat ze dood waren, het middel ingespoten. Het middel blijkt te werken en de “supermensen” worden op de straten van de meest gevaarlijke steden gezet. Ze zullen wonen en werken in deze steden, vermomd als doodnormale mensen en onder strenge controle van de overheid. Hun geheugen is door de overheid compleet gewist, ze weten niks meer over hun vorige leven. Tenminste, dat was de bedoeling, maar wat als de herinneringen terug beginnen te komen? Zullen ze het kunnen verbergen voor de overheid?
    Dat is inmiddels drie jaar geleden. Het toen zo grootse project begint scheurtjes te vertonen en hetzelfde onderzoekslab krijgt een nieuwe opdracht, ditmaal niet om “supermensen” te ontwikkelen, maar om iets te creëren wat hen juist vernietigd.


    Het schuingedrukte hoeft er niet perse bij, het is maar net wat jullie leuker lijkt.

    Dus, zijn er mensen die hier aan mee zouden doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hm, ik twijfel eerlijk gezegd.
    Op dit moment werkt mijn hoofd niet optimaal, dus ik zal er morgen nog eens naar kijken :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het leuk, maar ik heb geen tijd om er nog een rpg bij te nemen. :/


    help

    Hm, ik twijfel. Mede doordat ik zelf met een RPG aan het 'opzetten' ben. A maby for me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt als iets dat best snel dood zal lopen, denk ik, behalve als je een heel duidelijk doel zal maken waar iedereen heen moet. Er zijn al zoveel dingen over gaven geweest en die waren zo dood.


    Your make-up is terrible