• Wie heeft piercing of tattoo, en wat voor
    Of wil je der één, en wat voor één dan?

    Levenloos, i know


    hope it, gives you hell♥

    heb oorbellen ( 2 aan elke kant ) en navel. ik wil wel een tattoo, een kleine ster ofzeu ;3


    -

    Ik heb een navelpiercing en een tongpiercing.
    En als ik ooit een tattoo zou nemen, zou het een klein sterretje op mijn pols zijn.

    Even heerlijk orgineel doen: ik wil een lippiercing.
    En als tattoo's zal ik niet echt iets nemen maar nu we toch bezig zijn zou ik een regenboog op mijn pols nemen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb niks,maar k wil een tweede oorbel,
    lip-piercing
    en een tijdelijke tattoo op mijn onderarm

    Ik heb een lippiercing en een navelpiercing.
    Neuspiercing en tattoo komen er binnenkort bij. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    In de lip is snakebites


    Ook. Maar je hebt echt vet veel lippiercings: Snakebite, Spiderbite, Angelbite, Cyberbite, Medusa, Labret, enz. En wat ik bedoel is gewoon hipsurface of hip piercing. Ik heb het toch zelf nagekeken >_<


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik wil een navelpiercing ^^
    XX


    /

    tja, kheb oorbellen, maar dat telt niet
    ik zou wel wenkbrauw piercing willen, of lippiercing, ik denk het liefst gewoon in het midden, en industrial piercing vr je oor, isch veat.
    een tattoo zou ik niet willen


    Mew <3

    Ik heb en navelpiercing.

    Ik heb nu 1gaatje boven in me oor, en will er een 2de bij, en die krijg ik binnenkort ook =]
    ik wil een lieppiercing maar die gaat me vader er persondelijk uit trekken dus dat laat ik maar agterwegen.
    En wil een tatoo, een klein maskertje schuin onder me oor. Maar die krijg ik tog ook weer niet ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil een tattoo met de naam van me opa(overleden) & van me oma(leeft nog)
    En ik wil graag een navelpiercing, maar ik mag geen tattoo's of piercings in me geloof

    ik wil graag een lippiercing en een tatoo een ster op mijn linker pols

    maar ik mag niet omdat ik een opleiding doe als onderwijsassitstent en straks naar de pabo ga..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb gewoon oorbellen, maar zou nog een lippiercing willen.
    :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb navel, snakebites, 7 oorgaatjes, had neuspiercing, en krijg een bridge piercing over 3 maanden....

    een tattoo krijg ik als ik 16 ben maar ik ga niet zeggen wat want hier zijn nogal copycate XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind het een beetje ordi...tattoos.
    -Mijn mening-


    Als je maar een ananas hebt..