• haaii folks,

    ik heb dus een probleempje. iedereen krijgt zijn oksels altijd glad met scheren.. nou ik dus niet :s ik houd die vervelende stoppeltjes, en het ligt niet aan de scheermesjes of scheerschuim. [ik heb al verscheidene merken uitgeprobeerd] Ik heb ookal ontharingscréme uitgeprobeerd maar die werkt al waardeloos op mijn benen, en op mijn oksels helemaal niet ==* ligt het misschien aan het feit dat ik wegwerpmesjes gebruik? O.o ik bedoel anderen gebruiken die ook gewoon.. zijn er meer mensen met dat probleem? of heeft iemand tips fzo? :#
    Fact: als ik over mijn oksels heen wrijf dan vóél je ook helemaal geen stoppels :s ze voelen helemaal glad maar je zíét dus wel stoppels ==*


    thanks <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heb ik ook last van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scherper scheermes, ps heeft er hier iemand al eens gehoord van een jongen die zijn oksels scheert? :X


    Niet geschoten is altijd mis..

    Yesh, ik denk dat iedereen dat wel heeft... Bij de een zie je het meer dan bij de ander. Ik vond dat vroeger ook heel erg, maar nu weet ik wel dat heel veel mensen dat hebben, dus niets boeiend ><


    Your make-up is terrible

    Scherper scheermes, ps heeft er hier iemand al eens gehoord van een jongen die zijn oksels scheert? :X


    Dat vind ik niet meer als normaal eigenlijk :'D.


    "I shut my eyes in order to see.'

    epileren die handel :Y)


    You're a star in heaven.

    Heb ik soms ook. Soms niet. Weet niet hoe het komt.
    @Emotionless: ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scherper scheermes, ps heeft er hier iemand al eens gehoord van een jongen die zijn oksels scheert? :X

    Ja, tegenwoordig doen sommige jongens dat ook. Is normaal:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ja, tegenwoordig doen sommige jongens dat ook. Is normaal:].
    Nou ik doe het, toen ik het tegen mijn stiefvader verteld begon ie mij vierkant uit te lachen en zei dat hij dat nog nooit gehoord had. Nouja, ik vind het niet zo fijn om echt behaard te zijn =/


    Niet geschoten is altijd mis..

    Raar .. zoiets heb ik niet..
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nee, m'n oksels zijn ok..
    alleen mn benen raken zó snel geïriteerd en mn bikinilijn ook.. ook al van alles geprobeerd, laatst lady shave gehaald en als die nie werkt word k heel erg verdrietig x.x want t ziet gwn niet uit om een driekwartbroek aan te hebben, met rode bultjes benen, of een bikini.. met een rode bikinilijn (huil)


    x


    ItWasn'tMe..x

    Scherper scheermes, ps heeft er hier iemand al eens gehoord van een jongen die zijn oksels scheert? :X


    ja veel zelfs.. maar dat vind ik zo dom ==* hallo het zijn jongens! daarbij zijn haren juist mannelijk :o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)Nou ik doe het, toen ik het tegen mijn stiefvader verteld begon ie mij vierkant uit te lachen en zei dat hij dat nog nooit gehoord had. Nouja, ik vind het niet zo fijn om echt behaard te zijn =/

    Dan is je stiefvader een beetje dom, want zoveel jongens doen het:]. Volgens me broer doen ze t omdat als ze hun arm naar achter doen en t 'zit vast' ofzo dat t dan heel erg trekt. o.O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    ja veel zelfs.. maar dat vind ik zo dom ==* hallo het zijn jongens! daarbij zijn haren juist mannelijk :o
    MAar het is zo vies, :(:(


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)MAar het is zo vies, :(:(


    als jij het vies vindt, blijf ze dan gewoon scheren, maakt niet uit wat andere mensen zeggen x'D


    You're a star in heaven.

    nee, m'n oksels zijn ok..
    alleen mn benen raken zó snel geïriteerd en mn bikinilijn ook.. ook al van alles geprobeerd, laatst lady shave gehaald en als die nie werkt word k heel erg verdrietig x.x want t ziet gwn niet uit om een driekwartbroek aan te hebben, met rode bultjes benen, of een bikini.. met een rode bikinilijn (huil)


    x



    je moet een goeie bodylotion op je benen smeren direct na het scheren ;D dan wordt het gegarandeert minder (: die Nivea bodylotion werkt goed ;D ik gebruik zelf life van esprit maar die is nogal duur :x maar ruikt zo enorm lekker^^
    btw het zal waarschijnlijk langzaamaan minder worden die bultjes [ik had er vroeger ook veel last van] en misschien heb je erg gevoelige benen, als bodylotion niet helpt weet de dokter misschien wel raad?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT