• Er zijn mensen die zeggen dat hij homo is.
    Er zijn mensen die zeggen dat hij Biseksueel is.
    Er zijn mensen die zeggen dat hij hetero is.

    Dit word allemaal gezegt, Maar heeft Bill al openlijk over zijn geaardheid gesproken?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hij is hetero?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Het maakt me allemaal niks uit. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij is hetero?
    Heeft Bill openlijk gezegd dat hij hetero is?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hij zegt hetro te zijn maar bijna niemand gelooft dat : D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    maar stel :P hij zegt dat.

    Wie zegt dat hij de waarheid spreekt? (A)

    laat hem lekkur :P zijn leven


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Owgod, dat een beroemdheid iets zegt, betekent nog niet dat hy/zy de waarheid spreekt, ook al gaat het over zyn/haar geaardheid. But who cares of hy nou homo is of whatever. He's just Bill, gay, or not. En als al die fans alleen maar fan zyn omdat ze denken Bill te kunnen krygen omdat hy 'niet gay' is, zyn ze erg dom, en heb ik verder geen woorden meer voor ze.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Owgod, dat een beroemdheid iets zegt, betekent nog niet dat hy/zy de waarheid spreekt, ook al gaat het over zyn/haar geaardheid. But who cares of hy nou homo is of whatever. He's just Bill, gay, or not. En als al die fans alleen maar fan zyn omdat ze denken Bill te kunnen krygen omdat hy 'niet gay' is, zyn ze erg dom, en heb ik verder geen woorden meer voor ze.


    helemaal mee eens, hij is ook maar een mens ^^

    Als ik een tatoo neem krijg ik toch ook geen topic erover? (A) :P

    (ik neem er NEVER NOOIT een hoor) :P maar even als voorbeeld ^^ billie is maar een van de 16 miljard mensjes hier :D en iedereen is gelijk, dus bill is hetzelfde als mij xP


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vraag het me gwoon af. Iedereen zegt iets anders.
    Ookal zou hij mogelijk kunnen liegen, het is toch de enigste manier om het te weten te komen om het zelf van hem te horen.

    als hij zou zeggen dat hij homo is of niet.
    Ik zou hem geloven.
    Ik vraag me daarom alleen af of hij er in het publiek al over gepraat heeft.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    helemaal mee eens, hij is ook maar een mens ^^

    Als ik een tatoo neem krijg ik toch ook geen topic erover? (A) :P

    (ik neem er NEVER NOOIT een hoor) :P maar even als voorbeeld ^^ billie is maar een van de 16 miljard mensjes hier :D en iedereen is gelijk, dus bill is hetzelfde als mij xP

    Kom we gaan een tattoo nemen, en dan als iemand vraagt of we er een hebben, gaan we het ontkennen, en dan wordt het een groot mysterie voor de wereld: ' Hebben Rick en Rose een tattoo? WIE WEET HET ANTWOORD? ' x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hij heeft wel eens gezegt dat hij hetero is in een intervieuw.. maar wie zegt idd dat die de waarheid spreekt? iig mij boeit ut niet egt.. xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    iedereen is gelijk, dus bill is hetzelfde als mij xP

    AAHH! JY BENT BILL! BILL BILL BILL x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Kom we gaan een tattoo nemen, en dan als iemand vraagt of we er een hebben, gaan we het ontkennen, en dan wordt het een groot mysterie voor de wereld: ' Hebben Rick en Rose een tattoo? WIE WEET HET ANTWOORD? ' x'D


    Oehhhh, jhaaa, en dan worden wij ook net zo beroemd als bill en krijgen we een eigen forum en en en en en :D :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    Oehhhh, jhaaa, en dan worden wij ook net zo beroemd als bill en krijgen we een eigen forum en en en en en :D :P

    En dan krygen wy ook diehard fans, die s'avonds inbreken in huis en alles van ons jatten, en dan gaan ze gillen and stuff, xD &nd trouwens, wy worden BEROEMDER dan Bill. Bill sucks. We rock (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hij heeft wel eens gezegt dat hij hetero is in een intervieuw.. maar wie zegt idd dat die de waarheid spreekt? iig mij boeit ut niet egt.. xD
    Mij maakt het ook niet zoveel uit, maar ik was gewoon benieuwd. Omdat er nogal veel geruchten rond zijn weetje.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    AAHH! JY BENT BILL! BILL BILL BILL x'D


    ze hebben het eindelijk door :P

    Ik zit al tijdje op dit forum, omdat me band niks te doen heeft ging ik hier maar eens kijken , cursus nederlands genomen :D en toen kwam ik dus hier ^^ ahem


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.