• Hey Quizletterss,

    kleine vraag. Ik doe onderzoek naar festivals en vroeg me af naar welke festivals jullie al zijn geweest, welke festivals je gepland hebt staan en naar welke festivals je graag een keer heen zou willen.

    Ik wacht jullie reacties vrolijk af ^.^

    xx


    ~My Mind Is Free~

    Uhm, alleen kingsday in groningen en bevrijdingsfestival in zwolle ^^
    Succes met je onderzoek!


    We were the forever that didn't last

    Ik ben naar World of Pleasure geweest in Utrecht


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Naar Flevofestival, Groezrock en het Peacedog festival, maar dat is allemaal al jáááren geleden haha.
    Ik zou nog weleens naar Graspop of Wacken Open Air willen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh ja, ik ga ook al jaren naar Castlefest en af en toe naar Keltfest of Elfia maar ik weet niet of die meetellen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kingsland in Amsterdam, bevrijdingsfestival in park transwijk en World of Pleasure. Telt de colourrun ook?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Rock Werchter, Pukkelpop, Hestival, Lokerse feesten. Allemaal al ongeveer 5 jaar geleden en concerten zijn tegenwoordig net iets goedkoper :D
    Zou wel ooit eens naar graspop willen gaan en groezrock!!


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ik ben al eens naar Mysteryland geweest, Dancevalley en Slam! Koningsdag. Aankomende zondag ga ik ook naar 7th Sunday festival.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 12:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De enige festivals die ik heb gehad, zijn bevrijdingsfestivals in Den Haag en Zoetermeer.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Enkele jaren terug pukkelpop, vorig jaar rock werchter & Tomorrowland oh en Pinkpop!
    En dit jaar weer Tomorrowland :).
    Ik wil graag nog een keertje naar pukkelpop haha!


    soul made of stardust and chaos.

    Oef, even denken: Supersized Kingsday, 7th Sunday, Zwarte Cross, Paaspop, Solexrace, Festyland, Intens. . .


    Werchter Boutique, Werchter Classic, Rock Werchter en ook eens naar Nostalgie Beach festival, maar allemaal wel enkele jaren geleden.
    Momenteel heb ik er geen gepland en goh er is eigenlijk niet echt iets waar ik nog naartoe wil. Ik vind concerten fijner dan festivals, tenzij je zo van de food truck festivalletjes ofzo bedoelt.^^


    The soul needs autumn.

    Ik nog helemaal geen haha!


    And then we'll see it.