• Vandaag is er een ernstig ongeluk gebeurt:(..ik ben er mega erg van geschrokken,,ik heb het gelukkig net niet gezien..ik zou het verhaal even vertellen..

    Vandaag rond kwart over 8 is er een scooter aangereden door de tram. Hij is door rood gereden en tram heeft hem onderschept..hij is meters door de tram meegesleurd en is eronder terecht gekomen. Ze dachten eerst dat het een meisje was, het gegil leek duidelijk van een meisje, achteraf bleek het een jongen te zijn.
    Als ik iets eerder van huis was gegaan, had ik het ongeluk met mijn eigen ogen kunnen zien, gelukkig heb ik dat niet gezien..Ik ben naar schoolier gereden die vlak bij het ongeluk stond, ze vertelde aan een meisje wat er was gebeurt, ik vroeg het ook gelijk,ze vertelde me het verhaal wat ik hierboven heb geschreven. Ik schrok ervan toen ze me vertelde dat er een meisje(achteraf jongen) onder de tram lag met scooter en al. Ik kan niet uitleggen wat er door me hoofd heen ging. Het is gewoon te erg.
    Later belde mijn vader, ik voelde mijn telefoon beetje laat gaan dus ik nam beetje laat op. hij zat in de tram voor het ongeluk (hij werkt daar) ik nam op en ik zeg heel rustig hoi,,zegt hij: Ben je bij school (trambaan is bij school) ik zeg: jaa, zegt hij: er is niks gebeurt met je he..ik zeg: neej,gelukkig niet..want ik nam telaat me telefoon op,,dus mijn vader had al zoiets van: oww shit..
    Maar het eerste uur had ik een toets, totaal verneukt natuurlijk omdat de hele tijd die beelde in mijn hoofd speelde,en beelde van: hoe zou hij eruit zien enzo..
    het spookt nu nog in mijn hoofd,,zou ik een ligte trauma hebben?

    (...)

    aan de ene kant geef ik je gelijk dat het zijn eigen schuld is, maar aan de andere kant niet.
    Die stoplichten werken voor geen meter, als die tram ongeveer 3 meter van je af is, gaat hij op rood, als jij toevallig eens niet kijkt naar rechts,,of eerst naar links kijkt..kan je eronder liggen..
    ik heb het zelf ook eens bijna gehad.


    Kon ik niet weten :'D
    Stap dan naar de gemeenteraad ofsoo en stel voor om betere stoplichten te plaatsen zodat zoiets kan vermeden worden.

    (...)

    Kon ik niet weten :'D
    Stap dan naar de gemeenteraad ofsoo en stel voor om betere stoplichten te plaatsen zodat zoiets kan vermeden worden.

    maak niet uit meis!! daarom vertelde ik het even.
    Ja de meeste mensen hebben er geloof ik al iets van gezegt,,er zijn hier zoveel ongelukken gebeurd,,maar op 1 plek waar tram komt eigenlijk nooit..want die hebben voor voetgangers, fietsers en autos OVERAL slagbomen,,doe dat daar ook..maar doen ze niet veel aan.

    Volgens mij niet, je bent alleen erg geschrokken.

    dat denk ik ook..
    maar toch veel succes nog!! (flower)

    Dankjj <33

    Trauma kan je niet hebben zonder dat je het zelf meemaakt of zelf ziet. Je bent gewoon geschrokken.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik denk dat je geen trauma hebt opgelopen .. het is logisch dat je na zo'n gebeurtenis heeel erg bent geschrokken... maar daar kom je wel overheen , geloof me :P


    Hated by many, confronted by none!

    Ik denk dat je geen trauma hebt opgelopen .. het is logisch dat je na zo'n gebeurtenis heeel erg bent geschrokken... maar daar kom je wel overheen , geloof me :P


    Ik geloof je:D

    Ik heb ook een keer een ongeluk zien gebeuren. Het is absoluut niet leuk, het was de dag voor m'n verjaardag, en ik dacht ook dat ik een trauma had, maar dat bleek dus wel mee te vallen.


    Life is hard and then we die

    ik denk, of eigenlijk weet ik wel zeker dat je heel erg geschrokken bent ;]
    Ik denk persoonlijk niet dat je echt een trauma hebt, of in elk geval geen blijvend. Ik denk dat je na een weekje wel weer bij gekomen bent. Je bent nu gewoon heel erg geschrokken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb ook een keer een ongeluk zien gebeuren. Het is absoluut niet leuk, het was de dag voor m'n verjaardag, en ik dacht ook dat ik een trauma had, maar dat bleek dus wel mee te vallen.


    het is gewoon heel erg om dat te zien, en er spoken zoveel dingen door je hoofd die je eigenlijk niet wilt weten en zien.
    Dit is de eerste keer dat ik een ongeluk meemaak, en dan ook gelijk zo heftig,
    Ik moet nog 2 dagen die tramen hele dag voorbij zien komen. ik krijg er gewoon kippen vel van dan, ik zie dan gelijk het ongeluk terug, en alles spookt dan weer in mijn hoofd. Maar na deze week loop ik 2 weken stage en zie ik als goed is 2 weken geen tram.

    (...)

    het is gewoon heel erg om dat te zien, en er spoken zoveel dingen door je hoofd die je eigenlijk niet wilt weten en zien.
    Dit is de eerste keer dat ik een ongeluk meemaak, en dan ook gelijk zo heftig,
    Ik moet nog 2 dagen die tramen hele dag voorbij zien komen. ik krijg er gewoon kippen vel van dan, ik zie dan gelijk het ongeluk terug, en alles spookt dan weer in mijn hoofd. Maar na deze week loop ik 2 weken stage en zie ik als goed is 2 weken geen tram.
    Ik heb een auto-ongeluk van een vriendin van me (kwam ik later achter) zien gebeuren. Nou, geloof me, dan ben je echt helemaal kapot. Gelukkig was er niets met haar, maar het blijft toch wel even door je hoofd heen spoken.


    Life is hard and then we die

    ik denk, of eigenlijk weet ik wel zeker dat je heel erg geschrokken bent ;]
    Ik denk persoonlijk niet dat je echt een trauma hebt, of in elk geval geen blijvend. Ik denk dat je na een weekje wel weer bij gekomen bent. Je bent nu gewoon heel erg geschrokken.


    nee gelukkig niet, het is vreselijk, maar zoals ik net al zei, dit is eerste keer dat ik echt een ongeluk zie, of zoizo van heel dichtbij. En dan gelijk zo erg!! ik heb dat joch niet zien liggen,scooter lag er voor. dus dat scheelde,,want ik kan absolut niet tegen bloed.

    De jongen leeft toch nog?
    Ik denk niet dat je een trauma hebt hoor (:
    Ik had een keer een auto-ongeluk terwijl mijn nichtje van 5 naast me zat. Sindsdien kijk ik altijd achter ons als we bij een stoplicht staan ^^
    (Er kwam iemand vol op ons rijden terwijl wij voor een stoplicht stonden)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat je eerder erg geschrokken bent. Het is, zeg maar, 'normaal' dat je na zo'n ongeval hard geschrokken bent. Zeker als je een paar minuten daarvoor nog die plaats bent voorbijgereden. maar je komt er wel overheen, nu ben je wrs hard geschrokken.


    Listen to what we're not saying..

    (...)Ik heb een auto-ongeluk van een vriendin van me (kwam ik later achter) zien gebeuren. Nou, geloof me, dan ben je echt helemaal kapot. Gelukkig was er niets met haar, maar het blijft toch wel even door je hoofd heen spoken.


    ja daarom,,je schrikt er gewoon zo erg van, en je krijgt ook allemaal rare beelden in je hoofd over dat ongeluk.
    Ook al ken je die persoon niet, je bent toch blij dat alles goed is.
    maar dingen blijven wel tijdje in je hoofd, vooral als je telkens een tram ziet..