• Vandaag is er een ernstig ongeluk gebeurt:(..ik ben er mega erg van geschrokken,,ik heb het gelukkig net niet gezien..ik zou het verhaal even vertellen..

    Vandaag rond kwart over 8 is er een scooter aangereden door de tram. Hij is door rood gereden en tram heeft hem onderschept..hij is meters door de tram meegesleurd en is eronder terecht gekomen. Ze dachten eerst dat het een meisje was, het gegil leek duidelijk van een meisje, achteraf bleek het een jongen te zijn.
    Als ik iets eerder van huis was gegaan, had ik het ongeluk met mijn eigen ogen kunnen zien, gelukkig heb ik dat niet gezien..Ik ben naar schoolier gereden die vlak bij het ongeluk stond, ze vertelde aan een meisje wat er was gebeurt, ik vroeg het ook gelijk,ze vertelde me het verhaal wat ik hierboven heb geschreven. Ik schrok ervan toen ze me vertelde dat er een meisje(achteraf jongen) onder de tram lag met scooter en al. Ik kan niet uitleggen wat er door me hoofd heen ging. Het is gewoon te erg.
    Later belde mijn vader, ik voelde mijn telefoon beetje laat gaan dus ik nam beetje laat op. hij zat in de tram voor het ongeluk (hij werkt daar) ik nam op en ik zeg heel rustig hoi,,zegt hij: Ben je bij school (trambaan is bij school) ik zeg: jaa, zegt hij: er is niks gebeurt met je he..ik zeg: neej,gelukkig niet..want ik nam telaat me telefoon op,,dus mijn vader had al zoiets van: oww shit..
    Maar het eerste uur had ik een toets, totaal verneukt natuurlijk omdat de hele tijd die beelde in mijn hoofd speelde,en beelde van: hoe zou hij eruit zien enzo..
    het spookt nu nog in mijn hoofd,,zou ik een ligte trauma hebben?

    De jongen leeft toch nog?
    Ik denk niet dat je een trauma hebt hoor (:
    Ik had een keer een auto-ongeluk terwijl mijn nichtje van 5 naast me zat. Sindsdien kijk ik altijd achter ons als we bij een stoplicht staan ^^
    (Er kwam iemand vol op ons rijden terwijl wij voor een stoplicht stonden)


    ja hij leeft gelukkig nog wel, hij heeft geen zware verwondingen en is buiten levens gevaar, ik was echt opgelucht toen ik dat hoorde..

    Omg wat erg!! dat ga je echt blijven onthouden lijkt mij!!

    (...)

    nee gelukkig niet, het is vreselijk, maar zoals ik net al zei, dit is eerste keer dat ik echt een ongeluk zie, of zoizo van heel dichtbij. En dan gelijk zo erg!! ik heb dat joch niet zien liggen,scooter lag er voor. dus dat scheelde,,want ik kan absolut niet tegen bloed.


    wees blij (: dan hoef je dat beeld ook niet te verwerken ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    wees blij (: dan hoef je dat beeld ook niet te verwerken ;]


    ja idd, maar moet alleen nog even de tram niet meer vaak gaan zien, en geen sirenes horen..
    toen ik aan het fietsen was,hoorde ik ze al..ze reden richting mijn school, ik dacht: auto ongeluk ofzo..stond tram midden op de weg,,en elke keer als ik sirene hoor,,komt het ook

    ieeehh, sterkte =/


    I don't need words to feel those lips.

    hm,ik ben geen psycholoog ofcourse,maar je zal wss heel hard geschrokke zyn,wat wel normaal is

    Ik had dus iets heel ergs meegemaakt en ik bleef daar heel erg meezitten en schrok van elke geluid telkens als ik het bv van een toneel zie dan heb ik super veel schrik en komen de tranen weer op.

    Is dit een trauma?


    FireFlies Above My Head

    jeetje wat erg.
    God bless him o.o


    It's not the same without you.

    Volgens mij ben je zo hard geschrokken dat je nu ng ff in shock bent. Mss even afwachten. En als je er binnen 2 weken ng mee zit. Mss kan je dan spreken vn een trauma.


    A. ikmisje.