• Die heb ik, niet op quizlet hoor, maar gewoon persoonlijk, ik heb nu in totaal 8 ruzie's, en ja hoor wat ze altijd zeggen; Ik ga je morgen slaan, ik vermoord je blablabla, maar ikzelf ben natuurlijk niet bang, maar sins het 2009 is heb ik zoveel ruzie's ligt het aan mij, of ligt het aan de jaar 2009 x'D?

    Join the Club.
    Ligt aan het jaar 2009. x.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hmm ik denk aan jou, miss dat je met een schone lei wou beginnen in het jaar 2009...
    hmm , miss ben je doorgeslagen ofzo? xD


    Hated by many, confronted by none!

    niet aan 2009 ! Joy fuck up, weetje :3


    All was well.

    ligt inderdaad aan het jaar 2009 --' Like, dat wilt gewoon dat mensen ruzie hebben :') [.heeft momenteel ook ruzie]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hmm ik denk aan jou, miss dat je met een schone lei wou beginnen in het jaar 2009...
    hmm , miss ben je doorgeslagen ofzo? xD


    Nee, net was ik gewoon normaal met een vriendin aan het praten op msn, opeens zegt haar nicht; Ik ben haar nicht, ik vermoord je blabla, je moet je bek houden,kk hoer(sorry voor het gescheld.) endat soort dingen. best raar

    Ik heb ook twee ruzies. Met iemand die ik al langer niet kan hebben en die van zichzelf zegt dat ze emo is.
    En dan nog met iemand anders die uhmm let's see -telt- 10 andere mensen tegen mij heeft opgezet.
    Maar ik heb geen schrik, ikheb mijn oudere zus. Die klopt erop als ze mij één keer aanraken en dan haalt ze ook al d'r vrienden erbij. Meerendeel jongens die ouder zijn dan zeventien -blinkt uit- Pahah, ik word verdedigt door een stuk of veertig mensen xd.
    Maargoed: Het ligt bij mij niet aan het jaar 2009. Ik denk dat het te maken heeft: Iedereen veranderd enzoo?

    Ja, klopt. :3

    ligt inderdaad aan het jaar 2009 --' Like, dat wilt gewoon dat mensen ruzie hebben :') [.heeft momenteel ook ruzie]


    in 2008 had ik niet zoveel ruzie's toen had ik maar 1 ruzie ofzo, nu 8, (Ruzie's zijn zo irritant.x'D)

    (...)

    in 2008 had ik niet zoveel ruzie's toen had ik maar 1 ruzie ofzo, nu 8, (Ruzie's zijn zo irritant.x'D)


    Nou, in 2008 had ik ook nog geen ruzie toen kon ik like, nog goed met haar overweg, nu is het dus echt wel hevige ruzie :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb ook twee ruzies. Met iemand die ik al langer niet kan hebben en die van zichzelf zegt dat ze emo is.
    En dan nog met iemand anders die uhmm let's see -telt- 10 andere mensen tegen mij heeft opgezet.
    Maar ik heb geen schrik, ikheb mijn oudere zus. Die klopt erop als ze mij één keer aanraken en dan haalt ze ook al d'r vrienden erbij. Meerendeel jongens die ouder zijn dan zeventien -blinkt uit- Pahah, ik word verdedigt door een stuk of veertig mensen xd.
    Maargoed: Het ligt bij mij niet aan het jaar 2009. Ik denk dat het te maken heeft: Iedereen veranderd enzoo?



    Ik heb ook een oudere broer(van 18) en die kan dat ook doen, enzo, er zijn al 2 meiden waarmee ik ruzie heb, die problemen hebben met me broer(want 1 van de meisjes is de zusje van de vriend van me broerxD)

    Jaa iedereen veranderd, maar waarom moeten ze altijd mij hebben?

    (...)

    Nou, in 2008 had ik ook nog geen ruzie toen kon ik like, nog goed met haar overweg, nu is het dus echt wel hevige ruzie :3


    Dat is dus ook bij mij 8 ruzie'sx'D

    (...)


    Ik heb ook een oudere broer(van 18) en die kan dat ook doen, enzo, er zijn al 2 meiden waarmee ik ruzie heb, die problemen hebben met me broer(want 1 van de meisjes is de zusje van de vriend van me broerxD)

    Jaa iedereen veranderd, maar waarom moeten ze altijd mij hebben?

    Ik vraag me hetzelfde af. Altijd ben ik wel het slachtoffer van ruzies etc.
    Soit, ik heb mijn vrienden hier en daar ben ik blij om en ik heb mijn zus en d'r vrienden waar ik ook het goed mee kan hebben.

    2009 is gewoon het jaar van de ruzie.


    Protège moi de mes désirs.

    2009 is gewoon het jaar van de ruzie.


    dat deenk ik dus ook

    Ik heb ng niet echt ruzie gehad. :3


    A. ikmisje.