• Met het school moeten we i.v.m. de jeugdboekenweek allemaal opdrachtjes doen. Maar als je jou opdracht niet hebt kunnen volbregen mag je niet mee naar een verfilmd boek kijken. Een film dus. Dan moet je in de klas blijven en we moesten ideetjes zeggen en is er natuurlijk zo'n kind dat zegt 'Een opstel schrijven over een boek.' De leerkrachten zijn het nog aan het bespreken welk van de vele ideeën ze gaan nemen, maar goed. Natuurlijk heb ik dus een klote opdracht. Ik moet 15 gedichten vinden die speciaal voor een boek zijn geschreven of die over een boek gaan. Kan er iemand helpen?

    Alvast bedankt.


    Only losers can act the way you do

    Uhm, ik zou wel kijken of ik wat kan vinden xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Er staan hier allemaal verhalen op Quizlet.
    Vraag aan iemand of je daaruit een gedicht kan gebruiken, want er zullen er vast wel een paar zijn die een gedicht in hun verhaal hebben bewerkt.
    Succes ermee! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Er staan hier allemaal verhalen op Quizlet.
    Vraag aan iemand of je daaruit een gedicht kan gebruiken, want er zullen er vast wel een paar zijn die een gedicht in hun verhaal hebben bewerkt.
    Succes ermee! :'D
    Bedankt voor je hulp, maar het moet een echt boek zijn en een echt bestaand gedicht zijn. Dus één dat is uitgegeven (:


    Only losers can act the way you do

    Sirieus, er zijn zoveel gedichten voor de/het film/boek Twilight geschreven x'D
    Maar je odracht zal zeker over een NL boek moeten gaan? x'D


    -