• Als je Weerwolven van Wakkerdam speelt met z'n negenen, hoe kun je dan het beste de rollen verdelen?
    Kunnen jullie misschien ook tips geven waarmee je heel makkelijk kunt bepalen hoe je de rollen verdeelt met een bepaald aantal personen?
    EDIT: Hoe zit het met 8 personen?

    (sorry als dit topic of de verkeerde plek is)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 22:05 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Staat dat niet in de handleiding van het spel. Daar staat hoe je het beste zoiets kunt verdelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Staat dat niet in de handleiding van het spel. Daar staat hoe je het beste zoiets kunt verdelen.

    Tja, maar ik heb het originele spel dus nog niet. Ik ga hem binnenkort voor mijn verjaardag vragen. Ik wilde eigenlijk met zelfgemaakte briefjes doen^^
    Dus ik dacht misschien als er mensen met ervaring zijn die het weten...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Drie wolven, vier mensen, één heks, één slet en één cupido?
    EDIT: Je zou de slet of cupido eventueel door een ziener kunnen vervangen. Dat lijkt me leuker.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 22:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe de gewone burgers altijd weg, zodat iedereen iets te doen heeft. En dan de leukste rollen, dus: 3 weerwolven, heks, cupido, ziener, stiekeme meisje, dief en slet of zoiets. En als de weerwolven te makkelijk winnen, haal je er ééntje uit en stop je er een jager in.
    Bij 8 personen zou ik sowieso een weerwolf weghalen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 22:08 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hartnett schreef:
    Drie wolven, vier mensen, één heks, één slet en één cupido?
    EDIT: Je zou de slet of cupido eventueel door een ziener kunnen vervangen. Dat lijkt me leuker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou in het originele spel is het geloof ik 2 of 3 weerwolven met 9 mensen
    De ziener en de heks en vier/vijf burgers..

    Natuurlijk kun je die burgers ook nog vervangen door bijvoorbeeld Cupido (al kan het spel snel afgelopen zijn als de geliefdes al vroeg overlijden)
    en je hebt nog de jager, het onschuldige meisje natuurlijk (die mag spieken bij de wolven)

    de slet is van het internetspel, niet het origineel

    Oh en vergeet je burgemeester niet !! (Ik wil graag :Y))

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 22:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wij doen eigenlijk nooit met burgers, maar wel met alle andere dingen. Nooit met onschuldige meisje, die vind ik saai. Maar wij hebben ook een uitbreiding dus dat is dan leuiker ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die